Everyone is Connected

20120220

Orange Smartphone London Paket Intel Medfield CPU

Sebuah smartphone dengan nama London yang bocor ia tidak sama dengan smartphone BlackBerry london yang kita lihat beredar-akan menuju ke England operator nirkabel Orange dan kemas dalam prosesor Atom berbasis Medfield dibuat oleh pembuat chip Intel.

Perangkat ini berspekulasi untuk mendapatkan pengumuman di Mobile World Congress pada akhir bulan di Barcelona, ​​Spanyol. Setelah pelanggan telah menyelesaikan survei, dia menunjukkan gambar dari ponsel dengan logo "Intel Inside ', seperti yang diposting di bawah ini:

Imej mencadangkan bahawa telefon London akan menampilkan beberapa ciri-ciri komputer yang hebat, termasuk kamera 8-megapiksel yang membolehkan pengguna untuk menangkap 10-foto pecah dalam masa kurang daripada 1 saat. Dengan penstabil imej, kamera digital zoom 8X dan juga boleh merakam video penuh HD '. Kamera akan mempunyai paparan 4,03 inci. Memandangkan kerja-kerja Intel dengan Google baru-baru ini dan empat kapasitif navigasi sentuhan butang yang diletakkan betul-betul di bawah skrin, ternyata ini akan menjadi smartphone Android.

Tidak jelas apa spesifikasi yang tepat telefon akan menjadi, atau jika perkakasan yang ditunjukkan dalam imej di peringkat akhir. Perkakasan yang hampir menyerupai prototaip bahawa Intel telah menunjukkan di gerai hanya bulan lepas di Las Vegas, NV di Pameran Elektronik Pengguna.

Awal tahun ini, ciri-ciri komputer awal untuk Medfield menunjukkan prestasi yang kukuh, walaupun isu-isu bateri kekal sebagai sebuah entiti untuk seni bina yang lebih aus kuasa berasaskan Atom. A chipset-teras Medfield tunggal dikatakan untuk menawarkan prestasi setanding dengan model dwi-teras ARM pada masa itu. Intel telah dijanjikan kehadiran besar untuk Medfield, dalam bentuk tablet dan telefon pintar yang bermula pada tahun 2012.

Intel Medfield memulakan tahun ini akan disaingkan dengan chipset ARM generasi akan datang, yang keluar dengan aplikasi pemproses quad-core. NVIDIA dijangka akan menganjurkan satu acara yang besar untuk debut beberapa telefon pintar quad-core-berasaskan ARM dengan enjin berbilang teras syarikat grafik GeForce. Telefon mereka akan dikuasakan oleh Tegra 3 CPU, yang kini didapati di beberapa tablet seperti Asus Transformer Perdana.

Motorola adalah pembuat telefon pintar terbesar yang juga ditandatangani dengan Intel untuk melepaskan pelbagai telefon pintar berasaskan Medfield tahun ini. Satu imej baru-baru ini yang bocor telefon Medfield Motorola baru-baru ini telah diumumkan di Internet. LG, yang telah menjadi rakan Intel awal selepas setelah menunjukkan berasaskan Atom Moblin OS berkuasa Intel telefon pintar beberapa tahun yang lalu, masih belum membuat keputusan jika mahu menyertai permainan Medfield.Sumber(gottabemobile)

0 komentar: