Everyone is Connected

20120226

Samsung GT-P5100 tablet muncul bersama dua smartphone


Sementara kita tahu dan telah lama menunggunya, bahawa Samsung tidak akan mengumumkan Galaxy S III di Kongres Dunia Mudah Alih minggu ini, ternyata mereka akan melancarkan sekurang-kurangnya satu tablet dan dua telefon.Blog Jerman yang dinamakan BestBoyz telah memperolehi gambar tablet digelar GT-P5100 yang berupa mempunyai skrin definisi tinggi yang menjalankan Android 4,0 dengan TouchWIZ.

Ia adalah tidak mungkin inilah yang khabarkan pesaing ipad 3 Samsung dijangka untuk melancarkan kemudian tahun ini dengan 1 besar 11,6-inci 2560 × 1600 piksel paparan dan yang dual-core 2Ghz Exynos 5250 pemproses, sebagai nombor model adalah lebih rendah daripada crop itu semasa tablet Galaxy Tab 10,1 GT-P7500, untuk rujukan. Tablet yang ditunjukkan dalam foto ini menanggung persamaan yang ketara kepada 10.1N semula dilakukan Galaxy Tab, produk tuntutan mahkamah yang tewas kepada Apple di Jerman, yang mendakwa Samsung telah mematuhi terlalu rapat dengan reka bentuk iPad 2.

Kedua-dua telefon bimbit dalam gambar juga melihat kepada pelbagai rendah ke mid-range, dengan skrin smallish dan backings berwarna. Dengan persidangan yang bermula esok, kita akan tahu lebih banyak dan kemudian beberapa. sumber(mobilesyrup)

0 komentar: