Everyone is Connected

20101025

BlackBerry App World goes online

RIM telah membuka sebuah portal talian bagi pengguna BlackBerry yang ingin menelusuri aplikasi di skrin yang lebih besar, sebagai sebuah syarikat yang bergerak dengan lebih baik meniru yang pahlawan Apple.
Kedai BlackBerry mungkin tidak penuh sesak, tapi sementara RIM mendakwa tidak mempunyai kepentingan dalam mengisi rak dengan tat masih ingin menyalin sisa model Apple dan telah melancarkan kedai aplikasi berasaskan web yang menyegerakkan dengan dipasang -dalam peranti BlackBerry.

Bahawa keperluan untuk melakukan penyegerakan dengan peranti alat yang versi 2 daripada kedai dalam talian tidak sepenuhnya berasaskan web - laman web yang tidak benar-benar dibenarkan untuk berinteraksi dengan dipasang di peripheral, sehingga pengguna BlackBerry perlu memasang plug-in perluasan untuk mendapatkan mereka bimbit untuk bertindak lebih seperti iTunes.
Proses ini juga memerlukan ID online, tapi RIM telah memberikan bantuan yang menyeluruh untuk mendapatkan aplikasi BlackBerry anda.(getting your BlackBerry apps.)Versi 1 dari BlackBerry App World telah dibenarkan browsing untuk aplikasi, dan satu boleh meminta aplikasi yang akan dihantar ke BlackBerry melalui link SMS, tapi sekarang aplikasi dapat didownload dan dipasang secara terus.
Itu penting saat penghalang paling serius untuk jualan aplikasi mobile kompleksitas dari proses pembelian - apa yang membuatnya mudah untuk membeli barang meningkatkan penjualan.(theregister)

0 komentar: