Everyone is Connected

20101011

Samsung Galaxy S Review: Android Top

Samsung Galaxy S adalah pada sebuah revolusi di seluruh dunia, dengan syarikat Korea memastikan semua orang memahami ini tidak ada smartphone yang lain. Untuk  teknologi, prosesor 1GHz Hummingbird dan Android 2.1 dimuat adalah giveaway dead.
Saat ini, Samsung Galaxy S tersedia di hampir setiap pasaran di dunia, dengan negara-negara tertentu dan pembekal mendapatkan versi mereka sendiri dengan nama yang berbeza. Ini termasuk:

Samsung Epic 4G (dengan kemampuan 4G dan fizikal keyboard gambar-out)
Samsung Vibrant
Samsung captivate
Samsung Galaxy S tinjauan

Kesan pertama adalah bahawa ini adalah smartphone yang dirancang dengan indah.Fiaturing paparan 4-inch AMOLED Super, ada dengan sedikit butang cerdik ditempatkan dan dagu reverse sedikit untuk memberikan karakter yang unik.

Touchscreen handset adalah responsif,jangka hayat bateri hingga standard satu hari (satu hari penuh dengan penggunaan muzik), dan kamera 5-megapiksel dan video 720p memaparkan atas high ukuran dasar dalam keadaan terang.

Di depan perisian yang kami melihat Android OS 2.1 sangat fleksibel, yang membolehkan anda kustomisasi dari masing-masing 7 home screen secara berasingan dan setup iPhone-seperti membuat mudah bagi pemilik smartphone dahulu untuk cepat memahami navigation. Satu hal yang penting untuk dicatat adalah bahawa anda tidak dapat menyesuaikan dermaga 4 ikon di bahagian bawah semua halaman 7.

kekecewaan lain adalah ketidakmampuan untuk memadam aplikasi carrier-dipasang. Tidak banyak pada unit uji kami tetapi boleh mengganggu beberapa yang mempunyai "lebih banyak" pembawa. Sedangkan pada topik aplikasi, selain Pasar Android Anda juga boleh memuat-turun aplikasi baru dari App Samsung.
       
    Masalah dengan Galaxy S

Kami tidak mengalami masalah serius, tapi memang menemukan diri kita rebooting S Galaxy sekali atau dua kali untuk membuat / menerima panggilan dan menyambung ke Wi-Fi. Ada juga kes di mana S Galaxy terhenti bahkan ketika hanya beberapa aplikasi yang berjalan.


   Berbeza dengan 4 iPhone, Samsung Galaxy S tampaknya lebih ditujukan untuk penonton dewasa. Dengan spesifikasi mengesankan dan Satu hampir Nexus / pesona HTC Desire-seperti, ini menawarkan premium dari Samsung akan merasa seperti di rumah di beg-beg profesional.

0 komentar: