Everyone is Connected

20120428

Blackberry Foursquare App Mendapat Sokongan NFC

App Foursquare Research in Motion smartphone bergerak,baru sahaja dikemaskinikan, membawa bersama menyokong untuk seluruh portfolio Near Field Communication(NFC). Ini secara meluas memperluaskan fungsi NFC Foursquare, yang kini hanya terdapat untuk telefon Android Ais Sandwich Cream.
Blackberry app update juga menyediakan beberapa penambahbaikan yang diperlukan seperti prestasi yang lebih cepat dan lebih tepat lokasi GPS mengenal pasti. Tetapi NFC adalah benar-benar tentang apa semua Itu. "Anda boleh berkongsi tempat dan tips di kalangan BlackBerry lain dan peranti Android (atau mendaftar masuk di tempat-tempat dengan pelekat NFC), dengan simple tab yang mudah di telefon anda," Foursquare menulis dalam blog post rasmi tentang kemas kini baru.

Kedua-dua Blackberry Bold 9900 dan Curve 9370 mempunyai teknologi NFC dibina ke dalam perkakasan mereka. Dengan ciri-ciri, pengguna dapat bertukar-tukar data- profil tempat, data pengguna, tips, dan senarai - dengan simple tab yang mudah. Iaitu, kursus, syarat kedua-dua pengguna mempunyai peranti NFC yang serasi. Walau bagaimanapun, ia sentiasa indah untuk melihat NFC berkembang ke luar pembayaran mudah alih, apa yang ia telah menjadi terutamanya yang berkaitan. Kemas kini kini boleh didapati di Store Blackberry App Dunia. Slashgear

 

0 komentar: