Everyone is Connected

20120428

Samsung Galaxy S III: Rumor Roundup





Samsung
mengekalkan dirinya dalam berita sebelum ia mengumumkan telefon Galaxy dengan mengesahkan pemproses quad-core untuk peranti.

Ia adalah salah satu daripada beberapa butiran bahawa Samsung telah membiarkan slip menjelang acara 3 Mei di London, di mana syarikat akan debut telefon perdana seterusnya - mungkin digelar Galaxy S III. Masih, banyak khabar angin telah mengisi kekosongan maklumat rasmi.

Berikut adalah apa yang kita tahu dan fikir kita tahu tentang telefon Samsung Galaxy seterusnya:

Disahkan: 1,4 GHz Quad-Core Processor
Dalam siaran akhbar mengumumkan pemproses quad Exynos-terasnya, Samsung berkata cip "dijadualkan untuk diguna pakai ke dalam telefon pintar Samsung Galaxy seterusnya yang akan diumumkan secara rasmi pada bulan Mei." Kenyataan itu meletakkan untuk berehat sebarang spekulasi bahawa Galaxy seterusnya akan menggunakan cip dual-core. Samsung mendakwa bahawa Exynos baru menyediakan dua kali ganda keupayaan pemprosesan berbanding sebelumnya, dengan 20% kurang penggunaan kuasa.

Disahkan: Tiada 3D
Samsung menghapuskan spekulasi bahawa telefon Galaxy akan datang akan mempunyai paparan 3D, Engadget mengatakan bahawa ia tidak menggunakan teknologi dalam telefon pintar yang akan datang. Diberikan melepas reka bentuk telefon 3D mesti membuat, ia tidak semestinya sesuatu yang buruk.

Tidak Disahkan: Display
Khabar angin tidak boleh seolah-olah bersetuju mengenai saiz skrin telefon Galaxy baru. Laporan Genius Boy telah menegaskan bahawa peranti akan mempunyai 4,8-inci, paparan 1080p, tetapi video bocor daripada Tinhte tapak Vietnam mendakwa bahawa telefon akan mempunyai 4,6-inci, resolusi skrin 720p. Satu senarai produk dari Amazon Jerman membahagi-bahagikan perbezaan, menuntut 4,7-inci, paparan 720p. Dalam mana-mana kes, skrin mungkin akan menjadi lebih besar daripada Galaxy S II, yang adalah daripada 4.3 inci hingga 4.5 inci, bergantung kepada pembawa wayarles.

Tidak disahkan: Other Specs
Tinhte adalah hak kira-kira 1.4 Galaxy depan pemproses quad-core GHz, jadi tuntutan lain tapak 1 GB RAM, 16 GB penyimpanan, slot microSD dan tahun 2050 mAh bateri boleh membuktikan tepat serta. Kami telah melihat laporan sama ada kamera 8-megapiksel atau 12 megapiksel belakang untuk peranti, dan 4G sokongan LTE kelihatan seperti yang diberikan pada ketika ini.

Tidak Disahkan: Look and Feel
BGR telah melaporkan bahawa telefon Galaxy baru bersalut dalam seramik - satu peningkatan dari plastik murah Galaxy S II- dan speculates bahawa kita akan melihat beberapa logam pada peranti serta. Sama ada peranti akan menggunakan butang navigasi fizikal, dengan telefon Galaxy sebelumnya, atau butang perisian seperti mereka pada Nexus Galaxy adalah satu persoalan yang.

Disahkan: UK Carriers, dan Mungkin Verizon, Too
Di United Kingdom, kedua-dua Vodafone dan O2 telah mengesahkan bahawa mereka akan menjual telefon Samsung Galaxy seterusnya. Gambar pelancaran AS tidak seperti yang jelas, tetapi Verizon bocor Wireless hala tuju menyenaraikan Galaxy S III untuk 2012. Masa siaran sebenar masih tidak diketahui, tetapi diharap pembawa AS tidak akan menunggu lama seperti yang mereka lakukan untuk Galaxy tahun lalu, S II.

 

0 komentar: