Everyone is Connected

20120106

Konsep iPhone SJ Merupakan Penghargaan Untuk Steve Jobs





Terdapat banyak cara untuk memberi penghormatan kepada seseorang yang telah pergi, mengambil contoh seperti Steve Jobs. Beberapa syarikat di China memutuskan untuk bandingannya dengan melepaskan action figure Steve, datang kaos berleher cap dagang dan seluar jeans biru, walaupun tanpa kebenaran terlebih dahulu dari Apple untuk berbuat demikian, yang membawa Cupertino untuk memastikan pasukan mereka di sisi undang-undang mempunyai satu lagi kes untuk menghadiri. 

Ada pun AntonioDe Rosa, designer dari ADR Studios ini memutuskan untuk tidak mengambil sebarang risiko dengan melanggar undang-undang atau ruffling orang-orang yang di Apple, memutuskan sebaliknya timbul dalam fikiran cantik cari konsep iPhone generasi akan datang bahawa dia telah digelar "iPhone SJ "Tidak ada keperluan untuk kedua meneka apakah akhiran" SJ ".

Apa yang membuat khas iPhone SJ skrin sentuh kapasitif ujung-ke-ujung, kamera 10 megapiksel,pemproses A6, dan polikarbonat body yang menjadikannya sangat ringan. Sumber(ubergizmo)

0 komentar: