Everyone is Connected

20120120

Next iPad Akan Dipanggil iPad 2s,Bukan iPad 3





Pengeluar case Cina mengatakan bahawa mereka telah bekerja di un-rilis case untuk komputer tablet Apple generasi akan datang, bukan seperti spekulasi yang popular sekarang, ia tidak akan dipanggil iPad 3 tetapi sebaliknya dinamakan iPad 2s. Tidak jelas mengapa Apple memilih moniker pertengahan kitaran refresh untuk perdananya kali ini bukannya nombor satu lompatan yang penuh ciri-ciri komputer pada iPad generasi akan datang sebenarnya tidak buruk jika khabar angin itu memang benar.



Jika pengeluar case adalah itu betul mengenai konvensyen penamaan 2s, maka iPad 3 Apple mungkin akan menyokong hardware baru desain ulang.

Menurut pengeluar case, case iPad 2s sebenarnya 1 mm tebal daripada iPad 2. Alasan yang diberikan bahawa tablet generasi akan datang akan menyokong bateri yang lebih besar.


Bateri yang lebih besar akan menjadi berguna dalam menampung pemproses quad-core peranti, yang lebih tinggi resolusi 2048 X 1536 piksel paparan, dan 4G LTE sambungan. Peranti ini juga akan menyokong kamera yang lebih baik. Kamera belakang akan bertambah baik dan kamera HD FaceTime.

Apple mungkin mengumumkan iPad 2s pada bulan Februari, jika khabar angin itu benar. Sumber(gottabemobile)

0 komentar: