Everyone is Connected

20111119

March Mendatang iPad 3 Lebih Tebal,iPhone 5 4-inci Pada Musim Panas


Ada beberapa sumber telah menurun beberapa khabar angin mengenai Apple iPad 3, iPhone 5, dan seterusnya-gen MacBook Pro. Mereka semua tahun depan ekoran, dan mereka semua bunyi yang mengkagumkan. iPad 3 sebenarnya akan lebih tebal daripada generasi kedua, iLounge laporan, walaupun hanya dengan 0.7mm. Ini adalah untuk membuat ruang untuk sistem bar dua cahaya, nampaknya, yang diperlukan untuk skrin resolusi yang lebih tinggi. Tidak ada perkataan tentang berapa banyak lebih tinggi resolusi skrin, tetapi peranti dijangka keluar Mac 2012, setahun dari pelancaran iPad 2. Bawa ia. Jadi, iPhone 5.

Perkataan dari "sumber yang paling boleh dipercayai" iLounge, ia tidak akan menyerupai reka bentuk titisan air mata yang banyak disebut-sebut. Walaupun ia akan mempunyai skrin 4 inci, dan 8mm yang lebih panjang daripada 4S. (Dengan orang lain 4-inci ditambah, ia akan masuk akal untuk Apple untuk melompat di atas kapal.) Ia dijangka keluar musim panas 2012, yang akan membuat di bawah satu tahun dari pelancaran 4S, bukan bahawa kami mengadu.

Dan kemudian MacBook Pro. Sumber itu seolah-olah untuk menyemarakkan api khabar angin itu kami membawa anda sebentar tadi bahawa Pro yang jauh lebih ramping akan memukul rak. Walaupun garis Pro segar bulan lepas, tanpa sebarang gangguan apa-apa jua. Sekali lagi, kering seperti pelepasan Mac. Jika ini adalah betul, ia akan menjadi mahal separuh pertama tahun ini. Minggu lepas, ia muncul iPhone 5 telah selesai tetapi Apple memutuskan pada saat-saat akhir tidak untuk memulakan.

Sumber yang bercakap kepada Business Insider mendakwa telah menghabiskan masa dua minggu yang sedang bermain dengan versi prototaip. Kami telah mendengar ceramah pelancaran Mac sebelum iPad 3, dan ia mungkin datang dengan penyambung yang lebih kecil, sesiapa menjengkelkan yang membeli aksesori, helpfully. Sumber(crave.cnet)

0 komentar: