Everyone is Connected

20111120

Nokia perencanaan Windows 8 tablet untuk musim panas 2012


Tidak lebih daripada satu bulan selepas melepaskan Lumia mango 800, telefon pintar pertama untuk menjalankan Windows 7 sistem operasi mudah alih, Nokia mendedahkan rancangannya untuk memperluaskan kerjasama dengan Microsoft dan melepaskan komputer tablet musim panas depan.

Nokia akan menjadi yang pertama untuk debut satu lagi sistem operasi Windows apabila mereka memasuki pasaran tablet tepu pada bulan Jun 2012. Tablet lagi-to-be nama akan produk pertama itu daripada telefon pembuat-Finland. Nokia Lumia Mango 800 telefon pintar menandakan pengeluaran produk yang pertama di bawah kerjasama dengan Microsoft. Paul Ansellem, ketua Nokia Perancis, mengibaratkan Mangga 800 "BMW Siri 5, dan bahawa Nokia telah dalam perancangan Siri 7 bersamaan dengan ciri-ciri komputer yang lebih baik," menurut Ionescu PCWorld, Daniel.

Samsung mengumumkan minggu lalu bahawa mereka juga merancang untuk melepaskan tablet Windows 8 pada tahun 2012, menyasarkan kenyataan separuh kedua di akhir musim panas / jatuh awal. Windows 8 tablet dijangka untuk menjadi versi yang diubah suai Siri Samsung 7, yang kini berjalan pada Windows 7 OS. Mereka yang mengharapkan lain yang berpotensi "iPad Killer" mungkin mahu sabar jangkaan mereka.

Suatu versi yang lebih awal tablet Samsung Windows 8 telah diumumkan pada persidangan itu MEMBINA pada bulan September, dan sebagai Ionescu menjelaskan, "yang pertama untuk mendapatkan ditangan mereka yang tablet Windows 8 awal berkata bulkier daripada itu tablet iPad dan yang paling Android, dan menunjukkan kipas bising di dalam. Sumber(ca.news.yahoo)

0 komentar: