Everyone is Connected

20111105

RIM melancarkan BBM Muzik untuk BlackBerry

Research In Motion (RIM) akhirnya telah melancarkan perkhidmatan BBM-muzik dinanti-nantikan. BBM Muzik sebenarnya tambahan satu perkhidmatan yang lebih dalam Messenger BlackBerry. Sekarang bersama-sama dengan berbual dengan kawan-kawan BBM anda dan operasi akaun e-mel anda melalui BBM anda boleh mendengar lagu-lagu terbaru juga dengan katalog baru diwujudkan berjuta-juta lagu-lagu. Seseorang pengguna BBM boleh mengakses katalog ini dengan memuat turun perkhidmatan muzik BBM. Ia tersedia untuk percubaan percuma selama 60 hari akan datang di laman web BlackBerry.

Perkara yang menarik tentang perkhidmatan ini adalah bahawa dengan BBM anda boleh berkongsi pilihan muzik anda dengan kawan-kawan anda. Untuk memuat turun muzik BBM, anda perlu mempunyai ID BlackBerry. Anda boleh memuat turun sehingga 50 lagu dalam profil muzik anda dan anda boleh menukar sehingga 25 lagu-lagu pada setiap bulan. Jadi, ia adalah sejenis sekatan kepada pencinta muzik, tetapi ya ANZ perkhidmatan yang besar bagi orang-orang yang suka untuk berkongsi muzik.

Tetapi sebelum memuat turun perkhidmatan ia akan lebih baik jika anda menyemak sama ada pembekal pembawa anda menyediakan perkhidmatan ini atau tidak dan sama ada telefon bimbit BlackBerry anda menyokong perkhidmatan ini atau tidak. Semua maklumat ini boleh didapati di laman web BlackBerry. Dan masih jika anda menghadapi sebarang masalah lain, maka bercakap dengan pembekal rangkaian anda. 2 bulan langganan percuma adalah benar-benar merupakan fasa yang penting untuk menilai bahawa berapa banyak pengguna yang bersambung kepada rakan-rakan mereka dengan perkhidmatan ini.

Katalog Muzik BBM adalah berdasarkan muzik negara pengguna. Jadi, selepas mengakses perkhidmatan anda akan dapat memuat turun lagu-lagu terbaik negara anda. BBM rakan-rakan yang lebih besar rangkaian anda mempunyai lebih banyak lagu-lagu yang anda boleh mengakses selain katalog. BBM adalah perkhidmatan utama RIM, yang dihargai oleh pengguna-pengguna di seluruh dunia. Jadi penambahan satu perkhidmatan yang lebih untuk benar-benar akan memberi manfaat kepada syarikat itu. Sumber(news.in.msn)
RIM melancarkan muzik BBM untuk BlackBerry

0 komentar: