Everyone is Connected

20111115

SecureSafe Menambah SecureCamera Aplikasi iPhone





Satu ciri baru saja ditambah untuk Apple iOS keselamatan yang tinggi sistem appfile - SecureSafe daripada DSwiss. Ia juga memaparkan SecureCapture, ciri-cir ikamera upload bersepadu yang bertukar iPhone atau iPad ke Kamera SecureSafe.Securesafe perkhidmatan penyimpanan data dalam talian yang yang telah dicipta untuk menyimpan fail yang sangat selamat untuk pemilik peranti Apple. 


Pada hakikatnya, SecureCapture tidak jauh dengan keperluan untuk pengimbasan berasingan dan dengan itu menjadi app storan pelbagai guna. Ciri-ciri yang paling penting - dari perspektif keselamatan - bahawa gambar tidak juga disimpan dalam daftar kamera telefon. Oleh itu, aplikasi ini adalah kesempatan ke atas permintaan yang meningkat bagi aplikasi Cloud berasaskan selamat penyimpanan facilities.Unlike serupa, syarikat itu mendakwa fungsi SecureSafe baru ini membolehkan pengguna untuk mengambil gambar di dalam app dan kemudian dengan satu klik yang selamat disimpan dalam fail dalam talian selamat.

Permohonan biasa untuk SafeCamera termasuk menyentap (bukannya pengimbasan) dokumen, jadual perjalanan, pasport dan boarding kad.

Selain sebagai menunjukkan dokumen-dokumen ini melalui iPhone / iPad, mereka juga boleh dilihat melalui mana-mana peranti lain dengan pelayar yang sesuai.

Ini membantu memberikan pengguna ketenangan fikiran kerana mereka boleh mengakses dokumen-dokumen mereka dari mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa. Semua Gambar melalui app secara automatik segerakkan dengan akaun dalam talian.

Acara SecureSafe masuk tahap yang lebih baik adalah percuma dan ia hanya Kelemahan adalah sekatan hingga 10 MB data.

Aplikasi SecureSafe menggunakan DoubleSec 2-faktor pengesahan kemudahan yang memastikan akses yang selamat untuk data pengguna yang paling sensitif dan unik.

"Kami terus membangunkan alat baru dan ciri-ciri untuk pelanggan-pelanggan kami yang menggabungkan tahap yang tinggi keselamatan dan kemudahan serta menawarkan kepada mereka sesuatu yang mereka tidak dapat mencari di tempat lain," ulas Kristian Schwarzer, Ketua Pegawai Eksekutif dengan DSwiss.

SecureSafe apps untuk iPhone dan iPad adalah percuma dan boleh dimuat turun dari kedai Apple iTunes App denga di sini. Sumber(gomonews)

0 komentar: