Everyone is Connected

20111128

Pasang Dictation Siri Pada iPhone 4, 3GS, dan sentuhan iPod


Pemilk iPhone 4 dan iPhone 3GS,mungkin hari ini hari bertuah anda. Salah satu ciri-ciri iPhone 4S, menjual, Siri dication, kini boleh menjadi milik anda. Pemaju jailbreak telah mengeluarkan versi perkhidmatan pengecaman suara, serasi dengan iPhone 4, iPhone 3GS, dan iPod Touch generasi ke-4.

Hack, Siri0us, membolehkan bahagian suara transkripsi Siri pada alat-alat ini yang lebih lama. Siri0us menambah ikon mikrofon iPhone 4S keyboard. Tekan ikon mikrofon, bercakap, dan kata-kata anda akan ditentukan.

Siri0us tidak boleh dikelirukan dengan port penuh Siri pembantu kecerdasan buatan yang hilang. Walau bagaimanapun, pengalaman adalah sama dengan menggunakan Dictation Siri. Siri0us menyambung kepada pelayan penterjemah, juga dipercayai memberi kuasa Siri, tanpa Apple. Terdapat perlindungan Apple, seperti keperluan hidup pengesahan tanda iPhone 4S, yang menghalang port dibungkus langsung Siri.

Bagaimana untuk memasang

1. Anda akan memerlukan jailbroken iPhone 4, iPhone 3GS, atau iPod touch generasi ke-4. Panduan ini mempunyai arahan untuk jailbreaking IOS 5.
2. Di Cydia, buka tab Urus. Sumber Terbuka, Edit, dan menambah: http://apt.if0rce.com
3. Search Cydia untuk Siri0us (dengan sifar).
4. Pasang.
Jika ia stalls sementara memuat turun, dibatalkan dan cuba lagi.
Jika resprings peranti anda beberapa kali, gunakan iFile atau SSH untuk membuang fail berikut: / System / Library / PrivateFrameworks / AssistantServices.framework.
Sumber(geek)

0 komentar: