Everyone is Connected

20110124

Toshiba Mengesahkan Mengeluarkan Tablet

Toshiba(toshiba tablet) telah melancarkan laman teaser untuk tablet Android mendatang. Kita mengatakan teaser tetapi laman Toshiba tidak tepat placeholder yang terbungkus sebuah teka-teki misteri. Untuk memulakan, syarikat telah menyebutnya Tablet Toshiba, sehingga cukup jelas untuk apa. Hal ini juga dinyatakan siri ciri-ciri yang akan datang dan spesifikasi untuk tablet Android. 
Selain itu, Inquirer melaporkan awal bulan ini bahawa Toshiba merilis beberapa detil awal untuk saingan Ipad syarikat yang kini telah disahkan. 
Toshiba menunjukkan bahawa peranti telah supersized ke skrin 10.1 inci dan mempunyai paparan multi-touch dengan, resolusi 1280x800 nisbah aspek 16:10. Ini bukan HD 1080p mampu tetapi 720p HD sebagai gantinya. 
Toshiba akan menggunakan Nvidia Tegra 2 CPU dan cip GPU combo. Itu berarti harus mempunyai kuasa yang cukup untuk bersaing di game mobile, meskipun dengan kurang dari resolusi HD penuh. 
Disahkan adalah HDMI port, USB 2.0, mini-USB dan slot SD. Hal ini juga akan mempunyai WiFi, Bluetooth dan sebuah port anda boleh mengisi ulang dari atau disambungkan ke peranti lain. Bateri juga boleh diambil oleh "orang pemutar skru cerdas" seperti kita, yang terdengar seperti menggali usaha Apple untuk mengunci peranti keras dengan screwheads lima-menunjuk bodoh dan bateri yang anda harus mengambil ke Apple Store untuk mendapatkan diganti. Ada juga bonus tambahan sokongan Flash, yang tentu saja hilang dari Ipad Apple. Toshiba belum disahkan butiran WiFi. Namun, sebelumnya melaporkan bahawa punters akan boleh online, walaupun mereka tidak akan memiliki kemampuan untuk mengakses data operator mereka rangkaian. Ada juga kata tidak ada GPS, maupun harga Toshiba disebutkan atau tarikh pelancaran. sumber (theinquirer)


Articles yF

Apple iPad 2 Akan Bermula Di Product Pada Pulan Februari, iPhone 5 Bulan Mei

0 komentar: