Everyone is Connected

20111222

Apple iPad Mini Datang Pada tahun 2012 Menampilkan layar 7,85 inci





Syarikat berasaskan Cupertino kini jadual untuk melancarkan dua iPads terkini pada masa yang sama pada suku terakhir 2012.

Jika anda masih boleh ingat banyak khabar angin dari sumber yang dipercayai dalam beberapa bulan lalu bahawa Apple telah dijadualkan untuk memulakan iPad generasi ketiga dipanggil iPad 3. Versi terbaru iPad akan dilepaskan untuk sementara waktu dalam Q1 tahun 2012.

Bagi iPad kecil yang baru, kita telah memperolehi beberapa maklumat bahawa mini iPad akan lebih kecil daripada yang sedia ada. Beberapa yang tidak diketahui sumber yang dipercayai telah jelaskan bahawa Mini iPad akan datang pada Q4 tahun 2012 dan ia akan ciri-ciri skrin sentuh 7,85 inci.

Bolehkah peranti yang akan datang ini akan digelar sebagai Mini iPad? Kami tidak yakin setakat ini. Walau bagaimanapun, firma itu tetapi tidak mendedahkan nama untuknya dan khabar angin mengatakan bahawa ia Mini iPad.

Buat masa ini, iPad 3 baru telah terdengar dengan teknologi Paparan Retina dengan resolusi paparan 2048 x 1536 pixels dan akan powered by terkini A6 Dual Core processor. Biasanya, syarikat itu tidak membuat apa-apa pengumuman yang diberi plan kuasa. Sumber(techblog.weblineindia)

0 komentar: