Everyone is Connected

20111205

Kdan Mobile Rilis NoteLedge 1.0 Untuk iPad



Kdan Mobile Hari Ini telah merilis NoteLedge, nota mudah alih mengambil permohonan untuk iPad yang menggabungkan tulisan tangan, menaip, melukis dan audio dan rakaman video semua dalam satu pakej.Yang dibina di sekitar tema kulit klasik yang terikat jurnal, NoteLedge memberikan pengguna pelbagai cara untuk menulis nota, membuat diari perjalanan, atau hanya menulis peristiwa-peristiwa sehari-hari. Info NoteLedge untuk iPhone dan iPad klik di sini

NoteLedge datang dimuatkan dengan ciri-ciri yang memberikan pengguna banyak pilihan, kedua-dua kreatif dan berfungsi, pada sentuhan jari. "Navigator" alat yang dipaten menyediakan pengguna dengan keupayaan untuk copy dan crop kandungan yang dipilih dari nota, termasuk teks, gambar atau lukisan mereka sendiri, kemudian tampal di mana-mana sahaja dalam kawasan aktif. Navigator juga memberikan pengguna cara yang cepat untuk menambah koleksi ikon ke dalam nota mereka. NoteLedge datang dengan library yang tersedia untuk menggunakan ikon, dan pengguna boleh membina perpustakaan peribadi mereka sendiri ikon melalui Navigator.

NoteLedge menawarkan cara untuk pelancong untuk membuat diari jurnal mereka "Ini adalah kehidupan mudah alih semua: anda mempunyai alat yang memberikan anda fleksibiliti untuk disambungkan, tetapi kami mahu anda mempunyai keupayaan untuk mengekalkan kenangan berharga anda untuk berkongsi. Itu tumpuan syarikat kami dan kami kini memperkasakan pengguna untuk melakukannya dengan app kami, "kata Kenny Su, Ketua Pegawai Eksekutif Kdan Mobile.

Sebagai alat yang sepenuhnya multimedia, NoteLedge membolehkan audio pelbagai pengguna rekod dan video, dan kemudian memasukkan fail-fail terus ke dalam nota mereka. Ciri-ciri multimedia yang kukuh adalah juga dijangka menjadi tambah besar untuk perniagaan profesional yang perlu menghadiri mesyuarat secara tetap. NoteLedge mengambil berat apa yang pen rakaman dapat menawarkan dan menyediakan lebih banyak kejutan luar pen rakaman kepada pengguna.

Atas kejayaan siri PDF, Reader Kdan, NoteLedge menggabungkan teknologi PDF dan membenarkan pengguna untuk menyimpan kerja sama ada dalam format JPG atau PDF. "Kami mahu untuk membiarkan lebih ramai pengguna sedar apa yang Kdan Mobile boleh membantu mereka mencapai. Motto korporat kami untuk membuat 1 persekitaran pengkomputeran di mana-mana mudah alih yang menjadikan kehidupan manusia lebih mudah. ​​Dengan termasuk ciri kami yang terbaik dari siri Reader yang PDF dalam NoteLedge, kita adalah satu langkah lebih dekat kepada matlamat kami, "kata Erwin Lin, CTO Kdan Mobile. NoteLedge juga membolehkan anda kembali nota-nota kepada pelbagai laman web penyimpanan awan termasuk DropBox, iDisk, Box.net, GoogleDocs, dan FTP. Sumber(
prmac)
Untuk keterangan lanjut Klik di 
sini dan untuk download klik di sini.

0 komentar: