Everyone is Connected

20111222

Evernote Lancar Skitch untuk iPad



Multi-platform nota pengambilan syarikat Evernote membeli Skitch, app Mac yang membolehkan anda snap screenshot,menjelaskannya dan berkongsi dengan mereka. Skitch menawarkan sedikit yang tidak boleh mendapat elswhere, tetapi tahap menggilap kegemaran. Ia kemudiannya menjadi app Android sekarang, hari ini, Skitch adalah pada iPad. Klik di sini download untuk Android!

Skitch untuk iPad mudah dan mudah untuk digunakan, sama seperti aplikasi tablet baik. Anda boleh memulakan dengan menyentap gambar dengan kamera iPad 2, mengimport imej, melayari ke laman web dan meraih screenshot atau menggunakan built-in sokongan untuk Peta Google.

Anda kemudiannya boleh menganotasi gambar dengan pelbagai alat lukisan:pensil, bentuk, anak panah dan teks, dan anda juga boleh memangkas imej sebagai anda pergi.

Setelah selesai, anda boleh berkongsi melalui mel, Twitter, AirPlay (untuk menunjuk-nunjuk ciptaan pada skrin besar) dan menyimpan lama dataran roll kamera. Terdapat juga kursus khas Simpan ke butang Evernote, yang bekerja melalui laman web, walaupun anda telah memasang aplikasi Evernote.

Dan ia sangat kemas. Antara muka yang mudah dan tidak pernah masuk dalam jalan (walaupun hakikat bahawa lakaran Skitch disimpan anda duduk bersama-sama dengan ikon dokumen baru pada skrin utama adalah sedikit ganjil)dan ia adalah super cepat untuk digunakan. Bonus: jika ada mana-mana teks dalam imej anda, ia akan OCRed oleh Evernote.

Terbaik dari semua, percuma. Pergi muat turun sekarang dan bersedia untuk menghantar peta dijelaskan apabila tetamu makan malam anda tersesat cuba untuk mencari rumah anda. Berapa keras ia boleh mengesan sebuah rumah dengan 56.100 LED yang berkelip festively, anyway?Untulihat video di youtube klik di 
sini!

Skitch untuk iPad Klik di 
sini! Evernote Blog. Sumber(wired)

0 komentar: