Everyone is Connected

20111224

Apple Store Telah Meluluskan Flash Video Game Web Browser


Teknologi Maklumat Mirsis, pengilang aplikasi perisian untuk digunakan pada telefon bimbit, mengumumkan pelancaran produk mereka terbaru Browse2Go Flash Video Game Browser permohonan web dan kelulusan produk mereka dengan Kedai Apple. Pengumuman ini datang ekoran masalah yang dialami oleh pengguna akhir peranti iPhone, iPad dan iPod Touch mudah alih, dalam melayari web dan terutamanya mengakses kandungan Video Flash laman web.

Telefon Touch Apple iPhone, iPad dan iPod mudah alih mencipta sejarah dalam tangan belia di seluruh dunia. Satu langkah ke hadapan dari penggunaan telefon mudah alih biasa, sebagai alat komunikasi untuk mengadakan perbincangan telefon, Internet Surfing melalui peranti ini mengambil konsep telefon bimbit, ke dunia lain sama sekali. Ia adalah satu kenyataan yang melayari Internet anda sekarang, bukan duduk di hadapan desktop atau menjalankan komputer riba di mana-mana peranti mudah alih ini sangat popular di seluruh dunia, terutama dengan anak-anak muda.

Namun semasa melayari internet melalui peranti ini, di mana-mana jua terdapat Video Flash dalam laman web, peranti mudah alih ini gagal mengakses laman web tersebut. Sering kali skrin komputer mereka dalam telefon mudah alih akan mengumumkan "kesilapan DNS", yang bermaksud Sistem Nama Domain yang menukar nama laman web tersebut ke alamat IP yang berkaitan dengan laman web yang rosak. Ini mewujudkan kekecewaan terhadap web melayari untuk pengguna-peranti telefon bimbit. Juga pemampatan data pada laman web yang diakses bagi tujuan memuat turun tidak memuaskan, sekali gus meningkatkan kos penggunaan Internet pada peranti ini.

Terdapat permohonan tidak terkira banyaknya yang diperkenalkan untuk kegunaan eksklusif Apple iPhone dan peranti lain yang serupa, untuk menyingkirkan perlu bersusah-payah yang dialami oleh pengguna akhir dalam melayari web. Tumpuan adalah untuk memperkenalkan pelayar web yang berfungsi aplikasi perisian yang membolehkan pengguna peranti mudah alih ini, untuk mengatasi masalah yang wujud dalam melayari, dan pengalaman mereka yang gembira dalam mengakses kandungan video berjuta-juta laman web di luar sana.

A visual boleh memberitahu ribuan kali lebih banyak daripada apa yang kata-kata tidak boleh. Yang timbul daripada usaha-usaha inovatif, Teknologi Maklumat Mirsis telah membangunkan Flash Permainan Video terbaru Web Browser atas nama dan gaya Browse2Go. Pengilang berbangga mengumumkan bahawa Apple Store telah meluluskan Browser ini, untuk turun oleh pengguna iPhone, iPad, dan iPod Touch telefon mudah alih di seluruh dunia. Ciri-ciri khas permohonan perisian inovatif ini adalah akhir-pengguna boleh dengan mudah mengakses versi desktop laman web melalui telefon bimbit.

Watch kandungan video - TV secara langsung atau mana-mana Klip video yang lain; memuat turun siri penuh atau episod rancangan TV; membaca berita membuang; mendengar muzik; berkeliaran dalam laman media sosial Twitter, Facebook dan lain-lain dan melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti yang sama. Maka akan batasan tiada "DNS". Pemaksimuman Bandwidth diaktifkan, mereka boleh menyemak imbas di bawah "Cloud" teknologi, dan muat turun data pada kos bil dikurangkan. Oleh itu, pelayar web membuat Browse2Go bimbit web melayari lebih cepat, mudah dan murah.Sumber(sbwire)

0 komentar: