Everyone is Connected

20120831

Samsung Galaxy Note vs Galaxy Note II

Youfacom.com - Keterujaan yang dikaitkan dengan pelancaran Samsung Galaxy Nota II mungkin sudah merosot sedikit, jadi kita boleh menilai Dengan tenang, mencari melalui prisma pendulunya. Bagaimana? Sebaik-baiknya oleh perbandingan langsung. Apa yang membawa generasi kedua telefon pintar terbesar di dunia? Adakah Korea menawarkan insentif untuk mengubah apa-apa? Lihat sendiri.

Sejak IFA berpindah stim penuh betul-betul satu tahun telah berlalu sejak pelancaran Nota Galaxy pertama. Pada masa itu, tiada siapa yang dijangkakan bahawa tablet dan telefon pintar hibrid mencapai kejayaan yang menakjubkan. Kini, generasi kedua pergi melalui laluan dipakai, tetapi sama ada ia benar-benar menyediakan anda dengan banyak berita untuk memecahkan yang terdahulunya? Tahun dalam pengembangan jurang teknologi, dan walaupun Nota II meningkatkan hampir setiap aspek yang dibuat begitu baik,apakah ia revolusi yang tepat. Cukup?

Samsung Galaxy Nota vs Galaxy Nota II - perbezaan dari luar

Perubahan yang paling ketara dari asal adalah, sudah tentu, transformasi perumahan di imej Galaxy S III, Galaxy S II dan bukannya, seperti tahun yang lalu. Ini bermakna tepi lebih bulat, bingkai sempit di bahagian atas dan bawah, dan mencerahkan hundredths beberapa milimeter. Di samping itu, untuk menampung meningkat kepada 5.55 inci memaparkan keseluruhan peranti adalah sedikit memanjang, yang merupakan satu alasan yang baik untuk menukar teknologi dan bahagian. Dalam Nota Galaxy pertama menggunakan Super AMOLED Plus matriks dengan resolusi 1280 x 800 piksel. Menerima satu salinan baru HD Super AMOLED paparan dalam nisbah aspek 16:9 dan resolusi 1280 x 720 Saiz penduduk adalah seperti berikut - 151,1 x 80,5 x 9.4mm berbanding 146,9 x 83 x 9,7 mm.

Perbezaan teknikal

Lebih sedikit perbezaan boleh dilihat di dalam telefon. Nota asal adalah pada satu masa ia telefon terpantas. Nota II Mungkin kejayaan ini tidak berlaku lagi, tetapi ia akan mencapai puncak. Dalam Berbeza dengan unit dwi-teras prototaip - heart quad-core baru Exynos akan tabletofonu 4 mencatatkan pada 1.6GHz setiap teras. Untuk prestasi aplikasi yang cekap juga akan bertanggungjawab 2GB RAM - dua kali. Selebihnya perubahan diturunkan kepada pelaksanaan slot untuk microSD kad baru, membolehkan kad untuk membaca standard SDXC dan saiz 64GB (32GB dalam asal). Pengguna akan dapat menggunakan sangat walaupun 128GB dengan memori terbina dalam yang terdiri dari 16 hingga 64GB. Untuk kamera - belakang kekal sama, dan panel hadapan telah merosot dari 2 hingga 1.9MP. Dilengkapkan dengan bateri yang besar dengan kapasiti 3100 mah. Dengan peningkatan kecil termasuk melaksanakan modul NFC, dan Bluetooth keempat Dipotong oleh satu set sensor asas bagi A-GPS dan GLONASS. Galaxy Nota II akan menjadi pilihan yang sempurna untuk peminat multimedia. Versi pertama ialah mampu memainkan pelbagai filem dan muzik. Sekarang, set codec disokong, ada VC-1, WMV, 3GP, AVI, FLV, MKV, AMR dan OGG. Pada akhir yang terbaik - New dari Samsung adalah peranti pertama di luar lingkungan kotak dilengkapi dengan Google Android 4,1 dalam Jelly Bean.

Sama ada anda adalah cukup untuk mengubah satu dalam dua?

 

0 komentar: