Everyone is Connected

20110716

AnyMP4 Converter Video - Tukar Mana-mana File Video Nexus S




Converter Video AnyMP4 mampu mengubah mana-mana fail video kepada format yang serasi Nexus S 720p MP4. Ia boleh menjalankan apa-apa tugas penukaran dengan kelajuan yang luar biasa, ketepatan yang tinggi dan kehilangan kualiti minimum.

Direka bagi permohonan sejagat, perisian ini juga boleh menukar video untuk peranti mudah alih seperti iPod, iPhone, iPhone 4, iPad, iPad 2, PSP, Xoom dan sebagainya. Anda juga membolehkan menggunakan alat-alat penyuntingan serba boleh yang disediakan oleh AnyMP4 Video Converter untuk menjalankan tetapan kesan video tertentu. Sebagai contoh, anda boleh trim video untuk tempoh pilihan anda, crop bingkai video menyingkirkan pinggir yang tidak diingini hitam, menggabungkan beberapa klip video bersama-sama untuk mendapatkan fail video tunggal, menambah tera air teks / imej ke fail video dan menyesuaikan parameter output seperti Kecerahan , Contrast, Hue, Resolusi dan Kadar Bingkai untuk membuat video yang sesuai untuk Nexus S anda.

Khusus untuk pengguna Nexus S dari seluruh dunia, AnyMP4 Video Converter menawarkan perkhidmatan yang paling yang diketengahkan dan akan membawa langit keseronokan mudah alih anda yang tinggi! Untuk maklumat lebih lanjut mengenai perisian ini memaksa, sila layari laman web: www.anymp4.com/video-converter/ )

0 komentar: