Everyone is Connected

20110702

Julai 02 Cisco Cius Tablet untuk memulakan penghantaran menjelang akhir bulan Julai




Mereka daripada komuniti perniagaan boleh bergembira daripada fakta bahawa mereka akan mempunyai satu tablet PC yang lebih untuk dipilih. Itu juga dari syarikat yang mungkin hampir kepada usahawan sebagai RIM adalah dengan siri BlackBerry iaitu telefon pintar. Tablet Cius dari Cisco telah membuat sekian lama kini walaupun perkara yang baik, ia mencapai tahap kemuncak supaya Cius mungkin bersedia untuk pelancaran pada hujung bulan ini.

Pertama diumumkan pada pertengahan tahun lalu, terdapat banyak perubahan dalam senario tablet seluruh dunia. Sehingga ia masih dapat dilihat jika Cius masih boleh serelevan apabila ia mula-mula diumumkan. Cisco walaupun yakin yang Cius dan telah dijanjikan oleh semua kemas kini yang relevan pada masa depan bagi memastikan tablet itu terus relevan walaupun dalam senario teknologi pesat berubah.

Seperti manakala tablet 7 inci datang sarat dengan Android 2,2 Froyo pada masa ini, syarikat itu telah dijanjikan Android Honeycomb kini dalam perjalanan masa serta Wi-Fi dan 3G serta sambungan pilihan 4G pada masa akan datang. Cisco adalah termasuk sistem persidangan video Tele ia sisi alat WebEx dan lain-lain aplikasi termasuk Cisco Cisco Quad dan Cisco Show bagi meningkatkan rayuan tablet di kalangan pengguna perniagaan.

Tablet itu telah dijual pada harga $ 700 apabila membeli secara mandiri dan kokol $1000 apabila disertakan dengan aksesori lain yang berkaitan seperti stesen media ke dalamnya apabila tablet adalah slotted akan membawa ke dalam desktop maya dengan skrin telefon, ethernet port, USB ports untuk pad, alat dengar dan peranti lain. Sekarang, tablet ini boleh didapati melalui saluran sendiri Cisco pengedaran Cisco tetapi lain saluran runcit tidak lama lagi akan bermula menawarkan Cius itu. Sumber(goodereader)

0 komentar: