Everyone is Connected

20110702

Google Search Kemaskini Untuk Peranti BlackBerry 6,0




Carian Google menjadi carian web lebih cepat lebih tepat untuk BlackBerry 6,0 peranti dan menambah beberapa ciri baru ini juga tanpa meningkatkan apa-apa perisian.

Google untuk memaksimumkan pengalaman web telah dikemaskini melayari carian web untuk semua Blackberry 6,0 Webkit peranti yang aktif. Dengan mengemaskini semua peranti BlackBerry, yang berjalan pada OS 6 dan ke atas, akan dapat melakukan carian web dengan lebih cepat dan lebih baik daripada apa yang pernah menjadi, terutamanya dengan peralatan berasaskan sentuhan baru. Bersama-sama dengan peningkatan dalam web carian Google juga telah menambah beberapa ciri baru yang sebelum ini hilang.

Beberapa benda utama dalam carian web dengan update ini, lebih cepat carian web dengan kemasukan ciri teks automatik lengkap, sejarah web carian dan cadangan semasa melakukan carian web menjimatkan masa berharga setiap masa. Selain itu, tambah adalah lebih baik mencari imej yang membolehkan peranti berasaskan kepada sentuhan mudah melayari cadangan carian dan sentuhan untuk membesarkan ciri, seperti pada pelayar laman web juga telah ditambah. Dan akhir sekali carian setempat dengan kemasukan Google tempat juga telah dilakukan.

Sekarang untuk melakukan carian setempat semua pengguna hanya perlu memilih pilihan tempat dari menu dan carian setempat berdasarkan lokasi yang ada sekarang akan dipaparkan pada peranti. Ciri-ciri ini boleh didapati di kebanyakan BlackBerry OS 6.0 + peranti dengan WebKit pelayar seperti BlackBerry Torch dan BlackBerry Bold 9780, dan boleh dicapai dalam 20 bahasa di seluruh 70 buah negara. Sumber(themobileindia)

0 komentar: