Everyone is Connected

20110708

Apple Akan Rilis iPad Lebih Mahal, Versi iPad Pro




IPad Apple boleh keluar dengan seberapa segera dan akan lebih mahal lagi, datang dengan skrin yang tinggi-pixel-ketumpatan, dan bertujuan untuk profesional kreatif dan perubatan, menurut laporan dari ini Apakah Seterusnya. Apple merancang untuk melepaskan gelombang produk-produk baru ini keluar, dan di antara mereka yang akan menjadi versi kedua iPad yang akan dikeluarkan tahun ini (Apple sebelum ini mengeluarkan iPad 2 Mac).

Ia dipanggil iPad HD, model baru ini akan menampilkan resolusi tinggi 2048 x 1536 skrin, dua kali ganda bahawa iPad 2 semasa. iPad HD akan dipasarkan sebagai alat pro dan datang dengan tanda harga yang lebih mahal. IPad 2 semasa bermula dari $ 499. Apple juga akan memperkenalkan aplikasi profesional video dan foto-pengeditan seperti Final Cut dan Aperture yang direka untuk iPad, dakwa laporan itu.

Membelah barisan produk menjadi versi pro dan tetap tidak tanpa terdahulu untuk Apple. Komputer riba dikenali sebagai Macbook dan Macbook Pro dan dijual pada harga dua tahap yang berbeza. Apple juga menjual komputer desktop pada dua peringkat, lebih murah all-in-one iMac dan Mac pricier Pro. Walaupun iPhone, dengan cara yang dibahagikan kepada dua peringkat harga, dengan Apple berterusan kepada pengilang dan menjual iPhone 3GS pada kos yang lebih murah di samping iPhone 4.

Langkah Apple juga boleh hanya peralihan iPad ke yang sebelum ini berjaya ekonomi-skala strategi yang membuat produk yang lebih murah dari masa ke masa sambil mengekalkan versi terbaru canggih. Pada masa lalu, Apple telah melancarkan produk baru pada harga premium dan bergantung kepada penerima guna mewah awal untuk menanggung kos premium ramping sehingga pembuatan. Setelah bahan-bahan boleh berkumpul pada skala besar-besaran, kos diturunkan. Lebih model baru kemudiannya boleh mengambil kesempatan daripada infrastruktur kini-di-tempat pembuatan menjadi lebih murah dari masa ke masa. Sumber(artoftheiphone)

0 komentar: