Everyone is Connected

20110708

JailbreakMe 3.0: Apple Membunuh Exploit, Jerman Ingatkan & Masalah iPad




Baru JailbreakMe 3.0 mendapat banyak perhatian pada masa ini, dan kami ingin membawa perhatian kepada beberapa perkara yang sedang berlaku. Kami akan pergi ke tiga topik utama di sini, termasuk Apple membunuh mengeksploitasi PDF, Jerman meletakkan amaran, dan beberapa masalah iPad sejak memasang JailbreakMe baru.

JailbreakMe 3,0 dikeluarkan oleh Comex beberapa hari yang lepas dan berjuta-juta telah turun setakat ini, ada beberapa masalah dan tanpa masalah. Ini adalah salah satu kaedah terbaik jailbreaking setakat ini, pengguna hanya perlu klik butang dan ia dilakukan, ia berfungsi pada semua peranti IOS yang menjalankan 4.3.3, ia juga jailbreaks iPad 2.

Laporan Associated Press bahawa Apple akan melepaskan update IOS baru yang akan menetapkan mengeksploitasi yang digunakan oleh JailbreakMe, parliament update yang akan berlaku tidak lama lagi. Bethan Lloyd, jurucakap Apple berkata "syarikat sedar isu ini dilaporkan dan membina menetapkan yang akan disediakan kepada pelanggan dalam kemas kini perisian yang akan datang.

IDB mencadangkan jika anda ingin menggunakan JailbreakMe dan orang-orang yang bergantung kepada jaminan yang diberikan boleh menutup lubang PDF maka anda harus berfikir tentang memasang PDFPatcher, yang boleh didapati melalui Cydia.

Walaupun pada subjek Mengeksploitasi IOS, PDF Comex, Jerman baru-baru ini mengeluarkan amaran. JailbreakMe 3,0 mempunyai lebih 1 juta lawatan dengan lebih separuh daripada mereka dilihat orang yang turun mengeksploitasi PDF yang baru. Mengeksploitasi ini mempunyai Jerman di tepi kerusi mereka terutama pasukan Keselamatan Maklumat; mereka baru sahaja mengeluarkan amaran di seluruh negara, menurut Huffington Post.

Rupanya peringatan datang setelah mereka mengklaim bahwa perangkat dapat berisi malware melalui file PDF yang terinfeksi, IOS pengguna boleh klik pada file PDF dan tidak menyadari bahwa mereka berpotensi membuka file yang terinfeksi, setelah infeksi mendapat di perangkat boleh menjadi subyek hacker kriminal.

Kami disebutkan di atas tentang Patcher PDF Comex 2, pengguna dapat menginstal ini dan akan memperbaiki masalah keamanan. Baca lebih lanjut tentang ini IDB melalui, secara pribadi kami melihat tidak ada masalah seperti yang belum selain banyak perhatian media. Silakan baca artikel sebelumnya kami meliputi lubang keamanan.

Bit terakhir berita di sini adalah tentang pengguna iPad download JailbreakMe baru 3.0, telah ada beberapa masalah pengguna seperti sambungan kit kamera iPad tidak bekerja setelah JailbreakMe 3.0. Setelah menggunakan JailbreakMe 3,0 beberapa pengguna mengatakan bahwa mereka Koneksi Kamera Kit untuk iPad mereka tidak lagi bekerja, namun berkat Comex ia berkata, "... Itu membuat saya merasa buruk untuk mengabaikan email masyarakat, tapi tadi malam Aku agak banjir dengan mereka. "Sekitar 5 jam kemudian, Comex juga tweeted bahwa alasan itu tidak bekerja adalah karena ia mematahkan" Invalid checksum ".

Comex tidak memiliki untuk memperbaiki masalah.

Salah satu pengguna yang mengalami masalah di mana mereka tidak boleh mendapatkan Winterboard pada iPad 2 WiFi, mereka ingin tahu apakah orang lain memiliki masalah yang sama. Pembaca lain mengatakan JailbreakMe tidak bekerja pada mereka iPad 64GB Wifi IOS 4.3.3, mereka terus mengatakan bahwa mereka klik install tapi Safari terus berhenti dan Cydia tidak menginstal sendiri. Pengguna lain mengatakan "Mmmm sepertinya 3,0 mungkin tidak bekerja pada iPad 1 cos thats orang kedua yang punya masalah now.works besar di iPad 2 jadi anda mungkin harus mencoba menggunakan jailbreak 2.0". Sumber(phonesreview)

0 komentar: