Everyone is Connected

20111023

Evenote Untuk Blackberry Telah Di Update

Evernote untuk BlackBerry telah menerima update 3,3. Permohonan itu suite perisian dan perkhidmatan yang direka untuk mengambil nota dan pengarkiban, naik taraf yang dijanji untuk menyediakan pengguna dengan pengalaman yang cukup dipertingkat melalui pelbagai ciri baru.

Dengan menaik taraf ini, proses mengambil nota telah menjadi lebih cepat app tidak lagi perlu untuk meminta maklumat daripada perkhidmatan terus-menerus. Apabila melancarkan app, sync apa yang berlaku pada satu masa. Sync ini menarik turun thumbnail dan maklumat tertentu mengenai nota pengguna seperti tajuk dan tags antara lain. Ia membolehkan pengguna untuk pergi melalui senarai nota mereka Walaupun ketika offline. Update 3,3 akan menyimpan nota pengguna tempatan pada peranti masing-masing.

Tidak ada lagi keperluan untuk sambungan rangkaian untuk melihat nota kemudian. Sekiranya nota memiliki fail yang dilampirkan, seperti PDF, pengguna akan mempunyai untuk melihat fail sementara sambungan rangkaian yang disediakan sebelum perusing ia offline. Fresh Evernote app membolehkan orang ramai untuk membuat nota baru dengan teks, audio dan gambar semasa bergerak.

Selepas penciptaan, nota ini dilekatkan pada bahagian atas senarai nota dalam keadaan Sementara menunggu sehingga pengguna dapat ke rangkaian di mana mereka akan segerakkan ke dalam akaun berkenaan. Pengguna kini boleh dengan mudah melayari komputer riba dan tag dengan melawat skrin carian dan menaip dalam buku nota atau tag. Ini akan dipaparkan di dalam menu drop down. Evernote untuk BlackBerry app kini boleh didapati untuk dimuat turun melalui BlackBerry App World. Sumber(mobiletor)

0 komentar: