Everyone is Connected

20111015

iCloud Panel Control Untuk Windows 1.0.1.29


Pelepasan IOS 5 untuk iPhone, iPod dan iPad juga menyaksikan pengumuman perkhidmatan iCloud Apple. Ini perkhidmatan simpanan dalam talian boleh digunakan untuk synchronise gambar, kenalan, kalendar dan banyak lagi antara IOS peranti anda dan PC berasaskan Windows anda. Menggunakan Panel Kawalan iCloud anda boleh menguruskan akaun anda iCloud dari Panel Kawalan Windows.

Antara muka Control Panel membuat ia mungkin untuk melihat dengan pantas berapa banyak ruang simpanan anda, anda masih ada serta membolehkan anda mengawal bagaimana ruang ini digunakan. jika anda telah memasang Microsoft Outlook, anda akan mampu untuk synchronise akaun e-mel anda serta kenalan, kalendar dan tugas-tugas dengan PIM.

Untuk membuat ia lebih mudah untuk mengakses laman web yang sama di seluruh peranti pelbagai, Panel Kawalan juga boleh digunakan untuk synchronise penanda buku yang telah anda buat pada peranti IOS anda bersama-sama orang-orang yang disimpan di dalam Internet Explorer atau Safari - ia adalah memalukan mendapati bahawa terdapat tiada pilihan untuk bekerja dengan pelayar web yang lain.

Anda juga boleh memilih untuk synchronise gambar anda ke Stream Photo anda supaya anda tidak perlu ingat salinan secara manual imej dari satu peranti yang lain. iCloud juga boleh digunakan sebagai lokasi simpanan untuk beberapa IOS apps termasuk iWorks dan Panel Kawalan boleh digunakan untuk melihat mana fail telah serentak serta memotong dokumen untuk membebaskan ruang. Sumber(pcadvisor)

0 komentar: