Everyone is Connected

20111026

iPad 3 Release Date mungkin Mac 2012

Terdapat khabar angin yang menjurus kepada idea pelepasan iPad 3 seawal Mac tahun depan, anyway sumber berpendapat bahawa ia akan datang dengan penyambung dok yang lebih kecil yang mungkin menyebabkan isu-isu keserasian dengan produk yang sedia ada. Bagaimanapun, mereka berkata terdapat beberapa sebab untuk tablet generasi akan datang yang tergesa-gesa dalam pengeluaran dan mungkin itu di sebabkan perayaan Tahun Baru Cina pegangan dari 22 hingga 28 Januari juga kilang-kilang di China bekerja keras untuk menghasilkan tablet menjelang akhir Januari .

Juga iPad baru akan datang dengan penyambung dok direka bentuk semula yang mempunyai nombor pin yang sama tetapi datang dalam bentuk yang lebih kecil dari yang lama, dengan anggapan bahawa sumber kami boleh dipercayai. Bagaimanapun sumber itu tidak dapat mengesahkan Apple akan menawarkan lebih banyak ciri-ciri inovatif seperti tahap Paparan Retina atau hanya berpegang kepada resolusi semasa. Ia adalah hampir pasti bahawa iPad 3 tablet akan kekal saiz yang sama tetapi seperti yang kit kata penyambung yang baru mungkin menyebabkan beberapa masalah dengan produk yang sedia ada.

Sehingga kini terdapat hanya sebilangan kecil khabar angin iPad 3, jadi laporan ini menyertai kumpulan kecil ini, juga terdapat beberapa tapak dan sumber-sumber yang dibahaskan sama ada iPad baru akan menawarkan 2048 × 1536 Retina Paparan. Ini bermakna bahawa teknologi yang ada pada iPhone 4S boleh bergerak ke iPod Touch 4G dan mempunyai resolusi yang sama pada tablet baru juga.

Sekarang apabila ia datang untuk memulakan pemasaan kemungkinan Mac yang akan datang adalah pertaruhan yang paling selamat sejak Apple telah melancarkan iPad yang pertama pada bulan April 2010 dan 2 iPad Mac 2011, jadi sekarang inline seterusnya adalah iPad 3 dijadualkan akan dikeluarkan pada bulan Mac 2012. Terdapat lain-lain yang mengingati bahawa pelancaran itu akan ditolak ke belakang sehingga Jun depan atau kemudian sebagai Apple akan pakaian iPad depan dengan pemproses A6 yang mungkin kes kelewatan berkenaan pelepasan Mac yang sepatutnya. Sumber(geeksailor)

0 komentar: