Everyone is Connected

20111026

Fujitsu melancarkan ScanSnap app Connect untuk iPad, iPhone

Dengan ScanSnap pengguna boleh mengimbas dokumen-dokumen terus kepada Chatter Salesforce dan SugarSync Fujitsu telah memperkenalkan keupayaan baru untuk menghantar kertas kerja diimbas iPad Apple dan iPhone. Sebagai tambahan kepada fungsi baru, aplikasi baru yang membolehkan pengguna untuk memuatnaik dokumen-dokumen yang diimbas kepada pelbagai perkhidmatan yang berasaskan mega yang menggunakan ScanSnap-S1500, S1500M, S1300 dan S1100.

Aplikasi Connect ScanSnap untuk iPad dan iPhone membolehkan pengguna menghantar dan menyimpan imbasan mereka kepada peranti mudah alih mereka, dan organisasi yang menawarkan fleksibel untuk membantu dengan kerjasama antara rakan-rakan dan rakan kongsi perniagaan. Dengan pengguna ScanSnap boleh mengimbas dokumen-dokumen terus kepada Chatter Salesforce dan SugarSync dan juga ScanSnap menyediakan pengguna dengan lebih banyak fleksibiliti untuk menyimpan, berkongsi dan mengakses kertas kerja mereka dengan sokongan cloud pengimbas perkhidmatan untuk Evernote dan Google Docs.

Perkhidmatan yang pada masa ini disokong oleh ScanSnap S1500, S1500M, S1300 dan S1100 termasuk: mengimbas ke telefon mudah alih; imbasan Chatter Salesforce; imbasan kepada SugarSync; imbasan untuk Evernote dan mengimbas ke Google Docs.

ScanSnap S1500, S1500M, S1300 dan S1100 menyokong tambahan yang baru dan pengguna semasa boleh mengemas kini perisian mereka yang sedia ada menggunakan ciri update dalam talian yang boleh diakses dari menu ScanSnap membantu icon yang tinggal di dulang tugas atau dok built-in. ScanSnap Connect menjalankan IOS 4.2.1 atau kemudian. Dengan Imbas Mobile pada Mac atau PC dan ScanSnap Sambungkan pada iPhone atau iPad, pengguna kini boleh menghantar kandungan diimbas secara langsung kepada peranti mudah alih mereka menggunakan sambungan Wi-Fi anda.

Pengguna boleh tinggal yang berkaitan dengan dokumen mereka di mana sahaja anda pergi dengan SugarSync dan dengan apa-apa Evernote panduan yang dikemukakan akan disegerakkan dan diakses oleh pengguna dari mana-mana komputer yang disokong atau peranti mudah alih yang menjadikan lebih mudah untuk mencari kertas kerja yang diimbas anda. Chatter Salesforce digabungkan dengan CardMinder perisian kad perniagaan untuk Windows, membolehkan pengguna dengan cekap mengumpul dan berkongsi kertas kerja didigitalkan di seluruh perusahaan(syarikat).

Dengan ScanSnap, pengguna boleh menambah imbasan-untuk-Google Docs keupayaan untuk mengimbas dan muatnaik semua dokumen kertas ke dalam Google Docs. Fujitsu Computer Products Amerika pemasaran produk pengurus Michael Sidejas berkata segala-gala yang mudah alih, bersambung, interaktif dan serta-merta, yang membantu bentuk tingkah laku pengguna dan memandu perkomputeran cloud.

"Kami telah telah berbangga dengan keupayaan untuk berkembang dengan cepat keupayaan ScanSnap dan menambah ciri-ciri yang baru bahawa tiada syarikat pengurusan dokumen lain yang menawarkan hari ini untuk menyediakan pengguna dan profesional perniagaan yang paling produktif, pengimbasan pengalaman serba boleh," kata Sidejas. Sumber(outsourcingbpo.cbronline)

0 komentar: