Everyone is Connected

20111007

iHome Connect: Percuma muzik anda dengan pembesar suara yang baru







"Speaker Docks" adalah cara yang baik untuk mendengar iPod iPhone anda, atau muzik iPad tanpa fon kepala. Selain itu, mereka mengenakan peranti pada masa yang sama. Tetapi bagaimana jika anda ingin bermain pada peranti Apple mudah alih anda pada masa yang sama?

IHome iW1 ($ 299,99) merupakan salah satu daripada beberapa docks pertama AirPlay-enabled speaker untuk menggunakan teknologi ini streaming wayarles Apple. Selagi anda mendapat rangkaian Wi-Fi, anda boleh tap untuk bermain muzik, podcast dan audiobooks dari peranti digital dan anda akan mendengar audio melalui speaker. Anda juga boleh aliran muzik antara iTunes pada PC atau Mac dan iW1 juga.

Menyediakan iW1 adalah mudah. Semata-mata memuat turun free Connect app(klik di sini untuk  download) iHome dan anda akan diminta untuk menyambung peranti IOS ke belakang speaker melalui kabel USB. Ini hanya diperlukan sekali untuk menyegerakkan peranti bersama-sama (melainkan jika anda mahu untuk mengenakan bayaran pemain muzik anda). Sekarang, apabila mendengar muzik di iPhone dan iPad anda, atau sentuh iPod, tap logo AirPlay dan pilih iW1 untuk memulakan aliran.

Anda boleh bermain dan jeda jarak jauh, melaraskan kelantangan, navigate antara tracks dan senarai switch playlists. Terdapat juga remote kecil termasuk dengan iW1, jika dikehendaki, ditambah ada sentuhan sensitif butang di atas unit juga.

Perlu diingat speaker adalah boleh dicas semula, oleh itu anda boleh ambil dengan anda, katakan, ke dek belakang home dan bergantung pada bateri lithium-ion sehingga 10 jam. Apabila stationary buat sementara waktu, tempat iW1 pada cradle kecil (termasuk) yang dipasangkan ke dalam dinding dan mula mengenakan bayaran sehingga bateri sekali lagi.


Setakat kualiti bunyi, iW1 mengesankan dengan Akustik Bongiovi Kuasa Digital Station teknologi dan empat pembesar suara aktif, menghasilkan prestasi premium audio. Walaupun kebanyakan speaker iHome $ 99 "clock dock" untuk jadual malam, anda boleh menjangkakan kualiti audio yang jauh lebih baik dari $ 300 iW1 dan tinggi yang seimbang, rendah dan MIDS. Ia tidak kedengaran sebagai awesome sebagai B-enabled AirPlay & W Zeppelin Air, fikiran anda, tetapi produk Bowers & Wilkins adalah kira-kira dua kali harga, jadi ia tidak cukup perbandingan yang adil. 

Secara keseluruhan, iW1 iHome (dan mengiringi iHome Connect app) adalah aksesori audio yang sangat baik untuk pemilik iPad, iPhone atau iPod Touch. Ia menawarkan sambungan tanpa wayar dan mudah alih mudah, semuanya dimasukkan ke dalam unit besar berbunyi dan cool-looking unit. Sumber(content.usatoday)

0 komentar: