Everyone is Connected

20111026

FastUnlockiPhone.com Rilis FastRa1n v5.0 untuk Unlock dan jailbreak iPhone 4 ...

Beberapa minit lalu, pasukan FastUnlockiPhone.com telah melepaskan FastRa1n v5.0. Ini versi FastRa1n boleh jailbreak iPhone 4 untethered 4.3.5,3GS,ipad dan iPod Touch pada IOS 5.0 yang dikeluarkan hari ini oleh Apple. FastUnlockiPhone.com mengumumkan cara terbaik untuk membuka kunci jailbreak iPhone untehtered 4 IO 5,0 dan 4.3.5 yang akan membenarkan pemasangan Cydia pada IOS 5.

Bagaimana untuk untethered jailbreak iPhone 4 dan 4S 4.3.5 ios 5? Ini adalah soalan yang pertama orang meminta mereka telah membeli iPhone 4s. Apple mengumumkan iPhone 4S buat kali pertama yang terkenal "Let's Talk iPhone" acara pada bulan Oktober. Oleh itu, adalah penting untuk menjelaskan situasi jailbreak iPhone 4S butir-butir para pembaca untuk supaya semua orang boleh mengambil keputusan yang betul. IOS 4.3.5 jailbreak untethered kini boleh didapati dan untethered jailbreak untuk IOS 5 orang ramai kini boleh didapati. www.fastunlockiphone.com dengan alat fastra1n.

Beberapa pengguna iPhone yang dikemaskini untuk IOS 4.3.5 atau IOS 4.3.4 oleh kesilapan supaya orang-orang yang tidak mempunyai disimpan gumpalan SHSH firmwares lebih lama benar-benar terperangkap di IOs semasa. Mereka kini boleh untehtered jailbreak 4.3.5 dan ios 5 untethered menggunakan fastra1n.

Kategori pertama boleh jailbroken mudah untuk IOS 5 dengan alat jailbreak FastRa1n semasa.Dalam kategori kedua, seseorang itu hanya tahu bahawa mengeksploitasi yang didapati jailbreak iPad 2 mengeksploitasi userland yang mengambil masa lebih daripada 1 tahun untuk dibangunkan oleh Comex untuk membina JailbreakMe 3,0, tetapi malangnya, Apple datang semata-mata dan ditampal pada IOS 4.3. 4 firmware update selepas 10 hari.

Satu lagi bahagian yang mengagumkan, jailbreak iPhone 4 IOS 5 untethered jailbreak userland yang bermaksud yang membolehkan seseorang untuk jailbreak iPhone 4 IOS 5 melalui pelayar Safari seperti JailbreakMe 3,0. P0sixninja mengesahkan bahawa jailbreak fastra1n yang akan datang adalah jailbreak yang paling menakjubkan lagi ia boleh membuka kunci dan jailbreak iPhone 4.3.5/4.3.4/4.3.3 4/3Gs dan iOS 5 terkini.

Jika pemilik iPhone cukup bertuah kerana telah digunakan FastRa1n, mereka boleh menikmati jailbreak untethered penuh pada IOS 5 sekarang pada Windows dan Mac. Selain daripada menambah sokongan penuh untuk jailbreak untethered iPhone 4, segala-galanya tetap sama. pemilik iPhone kini boleh jailbreak semua peranti yang lain (kecuali iPad 2) sekarang pada IOS 5, dan mereka tidak akan terhad kepada boot terikat sahaja, yang bermaksud bahawa mereka tidak akan perlu untuk menyambung peranti ke PC / Mac pada setiap reboot.

Untuk arahan-arahan pada jailbreaking menggunakan FastRa1n, sila layari laman web rasmi www.FastUnlockiPhone.com. Pengguna dengan iPhone 3GS (bootrom lama) wont perlu mengikut "Boot Ke UnTethered Mod" langkah-langkah kerana mereka kini telah mendapat sokongan untuk jailbreak untethered penuh pada IOS 5.

Mengenai FastUnlockiPhone.com Laman web ini menyediakan maklumat mengenai bagaimana untuk jailbreak iPhone semasa. Ia adalah jailbreak rasmi fastRa1n rasmi dan membuka Laman Web: www.FastUnlockiPhone.com
Sumber(zimguardian)

0 komentar: