Everyone is Connected

20151128

Instagram di Smartphone kini Boleh LogIn Banyak Akaun


Youfacom.com - Anda pengguna media sosial Instagram? Selama ini, aplikasi Instagram di smartphone hanya boleh digunakan memang untuk satu akaun saja. Tetapi, ada kabar yang mengatakan bahwa Instagram untuk Android memungkinkan pengguna login beberapa akaun pada satu perangkat saja.

Sumber dari Phone Arena, ini adalah salah satu cara Instagram memudahkan akaun bisnis di Instagram dan akaun pribadi boleh digunakan pada satu smartphone saja.

Instagram multiple account 2015 Merdeka.com

Sayangnya, update instagram 7.12.0 dengan fitur terbaru ini belum dilancarkan untuk publik. Tetapi Anda boleh mencobanya dengan mendaftar di official Instagram di Play Store untuk ikut melakukan pengujian. Anda juga boleh menginstal file APK dari APK Mirror di sini. di sini.

Jika Anda berhasil masuk ke aplikasi Instagram ini, fitur 'Add Account' boleh Anda temukan di menu Option. Pengguna Instagram boleh beralih dari satu akaun ke akaun yang lainnya tanpa harus log out terlebih dahulu.

Instagram multiple account 2015 Merdeka.com

Beberapa akaun tersebut boleh tetap tersimpan di Instagram, sehingga Anda tidak perlu login-login lagi untuk mengganti satu akaun ke akaun yang lain.

Ya, kini Instagram memberikan kesempatan pertama untuk pengguna Android merasakan update besar ini. Pengguna iOS dan Windows Phone belum lagi.m


0 komentar: