Everyone is Connected

20120313

4videosoft iPhone Transfer Platinum Dapat Komprehensif Update: Sempurna Menyokong Terkini IOS 5,1


Bersama-sama dengan keluaran Apple IOS 5.1, 4Videosoft baru-baru ini mengemaskini Platinum Pemindahan iPhone, yang sepenuhnya menyokong IOS terbaru 5.1 dan iTunes 10,6. Dan, Pemindahan iPhone yang baru dikemaskini mempunyai kelajuan yang lebih cepat, kualiti yang lebih baik dan lebih stabil.

4videosoft iPhone Transfer Platinum adalah Pemindahan iPhone pelbagai fungsi perisian yang direka khas untuk peminat iPhone, yang anda boleh dengan mudah memindahkan fail antara iPhone dan komputer. IPhone terbaik Pemindahan juga boleh membantu anda dalam memindahkan Muzik iPhone, Filem, Rancangan TV, Podcast, iTunes U, Ringtone, eBook, Memo suara, Shot Kamera, SMS (MMS), kenalan, dan sebagainya untuk iTunes sebagai pangkalan data untuk masa anda gunakan. Jika anda mahu, anda boleh berkongsi fail iPhone anda dengan kawan anda dengan menyambungkan pelbagai peranti Apple untuk komputer anda dan memindahkan fail iPhone anda ke peranti lain secara langsung.

Selain daripada asas fungsi memindahkan fail, menukar fail video DVD dan popular iPhone dengan kualiti yang tinggi juga boleh didapati dengan Pemindahan iPhone yang profesional 4Videosoft Studio ini. Tidak kira cakera DVD, DVD folder, IFO MP4 fail atau video, WMV, MOV, VOB, MTS, MKV, HD, TOD dan sebagainya, mereka semua boleh diterima oleh iPhone Pemindahan Platinum 4Videosoft sebagai formarts input. Untuk keseronokan yang lebih baik, anda boleh mengoptimumkan output video iPhone: menyesuaikan kesan video (Sebaliknya, ketepuan, isi padu, kecerahan, warna), potong tepi hitam, nyatakan panjang video dan, tera air video, pilih trek audio dan sarikata, dan menetapkan parameter video output. Semua yang boleh membawa anda iPhone yang sempurna menonton berkuat kuasa bagi pilihan anda. Sumber(marketwatch)

0 komentar: