Everyone is Connected

20120305

Video: iPad 3 Concept Features

Bilakah iPad 3 akan keluar? Apple menghantar jemputan untuk iPad yang berkaitan dengan peristiwa yang berlaku di San Francisco minggu depan, 7 Mac, di mana Ketua Pegawai Eksekutif Tim Cook dijangka mengumumkan tablet generasi akan datang dan melepaskan lewat bulan ini.

 

Orang dalaman mengatakan Apple iPad 3 akan kelihatan sama dalam reka bentuk iPad 2 tetapi lebih cepat chipnya, grafik yang lebih baik dan kamera yang berkualiti tinggi. Resolusi skrin juga dijangka menjadi Paparan Retina 2048x1536, sama seperti iPhone 4 dan iPhone 4S.

Tetapi apa lagi yang future tablet mengadakan? Video baru menunjukkan kemungkinan.

Ini "iPad 3 Fungsi Konsep" video mengandungi CG iPad 3 ciri-ciri reka bentuk iPad baru, termasuk skrin ujung-ke-ujung, iPads magnet dengan komunikasi medan dekat (NFC) dan 3-D paparan holografik untuk game multiplayer.

Ia bukan ciri-ciri apa yang menampilkan pada iPad 3 tidak semestinya akan mempunyai, tetapi satu konsep apa yang mereka boleh ada sebelum Apple membongkar bulan ini, atau bagi peranti generasi akan datang.

Video sebelumnya aatma Studio, "Ciri-ciri iPhone Konsep 5," telah menghasilkan lebih daripada 40 juta views peminat teknologi telah kagum dengan apa yang future telefon pintar boleh memegang. Video ini baru sudah mempunyai 1.3 juta views dalam tiga hari. Sumber(syracuse)

 

0 komentar: