Everyone is Connected

20120319

Hacker Jailbreak iPad Baru Setelah Beberapa Jam Hits




Walaupun namanya janggal Apple mengumumkan minggu lalu untuk iPad baru (kita akan terus untuk memanggil ia iPad3!), Dengan semua tanda-tanda ia akan menjadi satu lagi sambutan besar. Kita mengesyaki ramai daripada anda berbaris di saat ini, dan jadi ia adalah masa yang baik untuk memberi anda beberapa info untuk memaksimumkan peluang anda untuk akhirnya jailbreak iPad 3.

Terdapat bit beberapa berita baik.
  • Kami boleh mengesahkan bahawa kaedah yang digunakan untuk jailbreak iPad 2 4 bulan yang lalu (sebelum korona) masih berfungsi walaupun dalam 5,1. Ini bermakna kita sekurang-kurangnya akan dapat untuk mendapatkan kaki kami di pintu untuk mendapatkan tempat pembuangan sampah isirong yang diperlukan pada iPad 3. Itulah satu langkah yang penting, tetapi sama sekali bukan akhir cerita.
  • Sesiapa di antara anda mengikuti @ i0n1c mungkin sudah perhatikan dia sudah tweeted gambar jailbroken iPad 2 beliau pada kadar 5.1. Sebagaimana yang kita tahu, dia menggunakan kaedah yang sama sekali tidak berkaitan dengan yang tersebut di atas. Yang akan menjadi berita besar!
  • Ia juga telah dilihat bit dan keping kaedah jailbreak sama sekali berbeza yang sedang disiasat oleh seseorang yang dekat dengan tempat kejadian repo Cydia: @ phoenixdev

Itulah tiga sudut yang berbeza, dan kita tidak mudah bahkan termasuk kerja berterusan @ pod2g membuat ke arah jailbreak baru! Seperti biasa, perlu diingat ini merupakan kemajuan yang sangat awal, dan ia adalah mustahil untuk meramalkan bagaimana atau bila perkara-perkara ini berubah. Satu-satunya perkara yang anda perlu ingat ialah g:olden rule

Jangan mengemas kini iPad 3 baru anda apapun IOS datang dihantar.

By the way, ia jarang berlaku tetapi Besar kemungkinan bahawa sebahagian daripada anda mungkin mendapati iPad 3 anda datang dengan versi IOS yang tidak cukup 5,1. Jika anda melakukannya, pastikan marilah kita tahu dalam komen di bawah!

Mengemaskini # 1: Ia ternyata bahawa ketiga-tiga kaedah jailbreak yang disebutkan di atas mempunyai kejayaan besar hari ini! Untuk permulaan yang baik (tetapi ingatlah bahawa masih ada banyak kerja untuk dilakukan)! Sumber(dtb)

Kaedah 1 yang ditunjukkan oleh @ MuscleNerd
Kaedah 2 yang ditunjukkan oleh @ i0n1c
Kaedah 3 yang ditunjukkan oleh @ chpwn dan phoenixdev @

0 komentar: