Everyone is Connected

20120303

Aksesoris Titik Penujuk iPad HD, Bukan iPad 3

Satu laporan dari Gizmodo baru-baru ini menunjukkan bahawa iPad 3 mungkin bukan sebenarnya dengan nama itu. Sebaliknya, tablet generasi ketiga boleh jadi bertajuk 'iPad HD', nama yang direka untuk mempamerkan paparan Retina baru.

Gizmodo mendapati apa yang terlihat sebagai senarai sebahagian dari Belkin yang mengatakan tablet gen berikutnya tidak akan melekat kepada skim penamaan tradisional Apple. 'HD' merujuk kepada 'definisi tinggi' sejak peranti kononnya akan disokong 2048 × 1536 resolusi.
Gizmodo posted imej di atas, yang menyenaraikan 'IntelliCase untuk iPad HD (3)' Griffin dan dua kes tambahan. Manakala Griffin adalah tidak lebih daripada pembekal aksesori pihak ketiga, ia adalah mungkin mereka mempunyai maklumat yang betul. Hei, Otterbox lakukan.

Menurut Gizmodo, bagaimanapun, pengeluar aksesori tidak di update sehingga minit terakhir.

Pengeluar aksesori tidak mempunyai petunjuk tentang pelan pemasaran Apple sehingga minit terakhir. Mereka biasanya mendapat spesifikasi fizikal untuk versi produk baru terlebih dahulu, supaya mereka boleh mempunyai produk yang bersedia untuk pelancaran. Mereka juga boleh mendapatkan maklumat tentang menamakan untuk pembungkusan produk, dekat pelepasan. Sumber(tapscape)

0 komentar: