Everyone is Connected

20120327

Nokia Lumia 800C Ada Versi Berkunci dan Unsubsidized





Esok adalah pelancaran Lumia besar Nokia di China. Syarikat Finland dijangka mengumumkan sekurang-kurangnya dua telefon pintar khas untuk pasaran Cina.Kita telah mendengar banyak setakat ini kira-kira 719C 800C Lumia dan Lumia untuk China Telecom, pengangkut ketiga terbesar di negara ini.

Lumia 800C adalah jelas akhir yang lebih tinggi daripada pasangan, dan ia telah melaporkan bahawa harga telah dipotong oleh China Telecom menjelang dilepaskan. Tetapi itu beberapa minggu lalu. Hari ini kita boleh memberitahu anda bahawa tawaran utama Nokia China akan menjadi lebih murah daripada yang dijangkakan ketika itu.

Dua sumber yang berlainan melaporkan pada harga (untuk versi berkunci dan unsubsidized) Lumia 800C sedang dipotong lebih jauh lagi. WPDang mempunyai pada 3699 yuan, yang berjumlah kira-kira $ 587 atau € 440. Walau bagaimanapun, Sina's Tech Channel telah mendengar bahawa harga jualan yang disyorkan untuk telefon pintar ini akan menjadi serendah 3.180 yuan ($ 505, € 379).

Sejak iPhone 4S sedang dijual pada harga sekitar 5,000 yuan, sama ada harga di atas, jika mereka berpaling menjadi nyata, akan membuat Nokia Lumia 800C amat menarik untuk pengguna Cina. Selepas semua, ia akan menjadi agak sedikit lebih murah daripada persaingan, ditambah ia akan mempunyai semua jenis daripada buzz yang dikaitkan dengan pelancarannya esok. Nokia dan Microsoft tidak segan untuk membuang wang untuk pemasaran.

Jika Nokia berjaya tidak kehilangan wang pada Lumia 800C yang dijual di China, ia mungkin akan tidak peduli tentang membuat keuntungan yang besar. Pada mulanya, ia adalah semua tentang mendapatkan benda itu ke tangan pengguna.Kelantangan diambil kira, terutamanya bagi platform seperti Telefon Windows, yang masih mempunyai tetapi bahagian pasaran yang kecil.


Dalam berita Lumia 800C lain yang berkaitan, ZOL.com.cn telah diterbitkan secara hands-on pos kajian lagi-unreleased (dan juga tidak diumumkan secara rasmi) Telefon Windows di pautan ini. Walau bagaimanapun, pada masa yang sama, bahawa jawatan telah diambil di luar talian, mungkin pada Nokia atau permintaan Microsoft. Jadi ia terikat untuk esok timbul kembali, atau sebaik sahaja acara rasmi.
Seperti yang anda boleh lihat, Lumia 800C pada dasarnya hanya Lumia 800 dengan diterjemahkan Windows Telefon OS dan CDMA sokongan untuk rangkaian China Telecom. Sumber(unwiredview)  

0 komentar: