Everyone is Connected

20120315

BlackBerry 10 Akan Datang Untuk Playbook





Naib presiden RIM pengurusan produk, Rob Orr, telah mengesahkan BlackBerry 10 akan mendarat di tablet syarikat saat ini, Playbook.

Pada masa ini berasaskan QNX-BlackBerry 10 platform dijangka tiba pada telefon bimbit baru dalam separuh kedua 2012 dan kemas kini perlu kemudian pelancaran untuk telefon bimbit yang sedia ada.

Walau bagaimanapun, Playbook kini menggunakan versi 2.0 Playbook build tablet tertentu, tetapi syarikat akan membuat BlackBerry 10 cross-platform dan mengikut Orr, ia akan tiba pada Playbook sekitar masa yang sama dengan pelancaran telefon.

'Kami telah berkata secara terbuka beberapa kali yang pertama kami BB10 telefon bimbit akan tersedia menjelang akhir tahun 2012, dan itulah masih kukuh kes itu,' Orr kepada Techradar, 'Pada satu ketika selepas pelancaran itu, kami akan membawa BB10 atau kepada PlayBooks, ya. '

Orr menjelaskan bahawa syarikat itu telah menyaksikan pengambilan mengesankan Playbook 2,0 update, nampaknya kira-kira 50 peratus daripada pengguna Playbook dikemaskinikan pada hari naik taraf dilancarkan.

'Ini sebenarnya agak berbeza kepada pengguna telefon pintar, yang sedikit tentatif untuk mengambil kemas kini perisian, "katanya. Sumber(knowyourmobile)

0 komentar: