Everyone is Connected

20120315

Update Software Terbaru Blackberry Torch 9810 Membawa Wi-Fi Calling





Selepas beberapa hampir berlaku dan mula dibina yang salah, AT & T akhirnya menolak kemas kini perisian baru untuk BlackBerry Torch 9810. Tersebut Cranks kemas kini perisian up versi OS telefon bimbit untuk OS 7.1 dan versi OS sepenuhnya selepas kemas kini dipasang adalah 7.1.0.284. Dengan adanya kemas kini yang telah disahkan oleh AT & T, pemberitahuan pop pada telefon bimbit anda masa terdekat tetapi jika anda tidak boleh menunggu untuk pemberitahuan itu untuk menunjukkan sendiri, anda boleh menyemak untuk kemas kini secara manual dengan pergi ke menu Pilihan yang daripada Obor BlackBerry 9810.

Selain dari hotspot Bergerak yang membolehkan anda untuk menyambung sehingga 5 peranti Wi-Fi yang dibolehkan ke internet melalui BlackBerry Torch 9810 anda, salah satu goodies lebih penting yang update untuk OS 7.1.0.284 membawa ke telefon bimbit adalah Wi-Fi Calling. Ciri ini pada Sebaliknya membolehkan anda membuat panggilan ketika disambungkan ke tempat Wi-Fi hot-spot tanpa dikenakan bayaran tambahan. Ciri ini pada BlackBerry Torch 9810 dijangka mendarat BlackBerry Torch 9810 awal bulan November tahun lepas tetapi lebih baik lewat daripada tidak pernah, kan? Di samping itu, OS 7.1.0.284 juga membawa Bing Muzik Search dan BBM BlackBerry Torch 9810 anda sebagai tambahan kepada Analyzer Peranti BlackBerry yang membolehkan anda untuk menyelesaikan isu-isu teknikal pada telefon bimbit dengan melakukan ujian diagnostik untuk mempunyai isu-isu dan kesilapan yang diperiksa. Kami juga mempunyai lembaran spesifikasi penuh BlackBerry Torch 9810 di bawah untuk memberikan anda pegangan yang lebih baik keupayaan bahawa telefon bimbit yang membawa kepada kali ganda.

BlackBerry Torch 9810 telah diumumkan secara rasmi oleh Research in Motion pada bulan Ogos tahun lepas dan merupakan sebahagian daripada bagian dari tiga serangkai BlackBerry 7 berkuasa telefon bimbit yang dikeluarkan oleh pengeluar Kanada Smartphone dan tablet yang dibungkus dalaman-up souped untuk menjadikan mereka lebih berdaya saing dalam pasaran Smartphone. Peranti agak bersaiz besar di dimensi daripada 111 x 62 x 14.6 mm kerana BlackBerry Torch 9810 mempunyai papan kekunci slaid keluar QWERTY untuk membuat kerja-kerja mesej anda dengan lebih lebih mudah. Kerana ini, telefon bimbit juga sedikit besar pada berat tangkapan daripada 161 gram.

Di bawah kap BlackBerry Torch 9810, Qualcomm MSM8255 SnapDragon chipset boleh ditemui di papan litar dan SoC ini membawa pemproses Scorpion mencatat masa pada kadar 1.2 GHz dan 768 MB RAM ke telefon bimbit. Penyimpanan dalaman telefon bimbit yang ditambat pada 8GB tetapi slot pengembangan memori berdedikasi membolehkan anda untuk mengembangkan memori atas ship BlackBerry Torch 9810 sebanyak 32 GB. Dari segi paparan, telefon bimbit yang mempunyai panel skrin sentuh TFT kapasitif dengan resolusi 480 x 640 pixels dan mempunyai pepenjuru sebanyak 3.2 inci. Ia juga mempunyai sebuah trackpad optik yang membuat seluruh banyak lebih mudah navigasi antara muka pengguna. Walaupun BlackBerry torch 9810 hanya mempunyai satu camera, ia agak hebat dengan resolusi sensor sebanyak 5 megapixel dan juga mampu menguasai klip 720p. Sumber(mobilebloom)

0 komentar: