Everyone is Connected

20110815

Apple iPhone 4S, iPad 3 Yang dilaporkan Rilis Pada Bulan Oktober





Laporan baru menunjukkan bahawa Apple merancang untuk melepaskan piranti iPhone 4S Dan iPad 3 yang dinanti-nantikan pada bulan Oktober.

Laporan baru datang dari Macotakara laman tidak rasmi Mac berkata sumber yang tidak dinamakan telah mengesahkan bahawa Apple telah menetapkan rancangan gerakan untuk memastikan bahawa iPad 3 dan "iPhone 4S" peranti akan siap awal bulan depan - seterusnya memastikan dua peranti ketersediaan kenyataan "lewat Oktober".

Komen sumber khusus yang disebut iPhone 4S menentang iPhone 5. Walaupun kekurangan maklumat rasmi, iPhone 4S merujuk kepada telefon bimbit bajet khabar angin Apple dilaporkan bercadang untuk melepaskan bersama-sama dengan iPhone 5 generasi akan datang.

Spekulasi peranti sebagai ciri-ciri komputer yang serupa dengan iPhone 4 semasa, tetapi dengan menaik taraf komponen dalaman dan harga dikurangkan. Satu lagi khabar angin terkini mengenai Apple iPhone 4S yang disyorkan bahawa peranti ini akan menyimpan semua data dan fail yang menggunakan perkhidmatan syarikat iCloud.

Laporan itu mendakwa keputusan itu dibuat untuk membolehkan syarikat untuk mengurangkan storan dalaman peranti, sekali gus mengurangkan kos akhir. Apple enggan mengulas mengenai kesahihan khabar angin Macotakara terkini. Sumber(ibtimes)

0 komentar: