Everyone is Connected

20110824

AS Menyetujui BlackBerry Smart Card Reader






Research in Motion mengumumkan Isnin kelulusan BlackBerry smart Card Reader. Mencapai FIPS 140-2 pensijilan tahap 3, pembaca telah diberikan sijil tertinggi wayarles mana-mana pembaca kad pintar di pasaran.

Kad pintar yang digunakan oleh kerajaan AS untuk menyokong program-program keselamatan, seperti Jabatan Negara AS Kad akses Bersama Pertahanan dan yang Homeland Keselamatan Arahan Presiden 12, satu program yang menyeru untuk satu "wajib, standard kerajaan-luas bagi bentuk dipercayai pengenalan yang dikeluarkan oleh kerajaan persekutuan kepada pekerja-pekerja.
"National Institute of Standards dan Teknologi memberikan pensijilan FIPS.

"Para pelanggan kami nilai keselamatan yang teguh yang disediakan dengan BlackBerry produk dan perkhidmatan dan pembaca kad pintar adalah penting dalam sektor kerajaan," kata Scott Totzke, Naib Presiden Kanan, BlackBerry Keselamatan di Research In Motion. "Ini pensijilan maju Reader BlackBerry Kad Pintar untuk Kerajaan Persekutuan Amerika Syarikat menunjukkan komitmen berterusan kami untuk memenuhi dan melebihi harapan pelanggan kerajaan kami.

" Digunakan untuk pengesahan teknologi dalam kerajaan Amerika Syarikat (AS), Pembaca Kad Pintar BlackBerry direka untuk dipakai pada tali penyandang, memegang kad pintar dalam pembaca ringan. Proses ini menjadi dua faktor pengesahan peranti supaya kakitangan kerajaan selamat boleh mengakses telefon pintar BlackBerry, komputer desktop dan kemudahan. Setelah pengguna meninggalkan kedekatan teknologi desktop atau lain-lain, peranti mengunci secara automatik. Sumber(businessreviewcanada)

0 komentar: