Everyone is Connected

20110802

64GB iPhone 5 64GB Handset ‘prototype’ Terdedah




IPhone 5 64GB telefon bimbit prototaip yang telah menggegarkan online. Ia hanya 7mm tebal dan sangat baik could klon bawah up-dan-kedatangan generasi kelima yang ditetapkan di UK pada bulan September.

Berita itu datang melalui pelbagai sumber, bagaimanapun, semua yang mendakwa imej bukan iPhone 5 - dan kita berada dalam perjanjian dengan mereka di hadapan itu. Untuk satu peranti tidak kelihatan seperti ia terdiri daripada bahan-bahan berkualiti tinggi terutamanya - ia kelihatan sedikit murah dan plasticky.


Tetapi BGR keluar, 'ia adalah mungkin mungkin bahkan mungkin yang di klon di atas adalah berdasarkan Apple sebenar reka bentuk iPhone 5. Apa ini bermakna adalah bahawa reka bentuk iPhone 5 Apple, yang kini dikata dalam pengeluaran, telah bocor dan diklon oleh pengeluar lain Cina. Ada teori yang menarik dan yang sama sekali munasabah. Walau bagaimanapun, tanpa apa-apa keterangan yang sebenar Di belakang telefon bimbit mudah boleh palsu yang dibuat oleh sekumpulan koboi tidak dengan pengetahuan reka bentuk sebenar bawah 5.


Secara peribadi, kami fikir kedua adalah lebih masuk akal kedua-duanya. Telefon bimbit yang berkenaan sudah tentu seolah-olah sesuai dengan kriteria yang kita telah mendengar banyak tentang walaupun. Ia mempunyai satu panel aluminium belakang bulat, untuk satu, atribut yang dilaporkan iPhone 5. Kemasukan 64GB penyimpanan pasti positif juga dan adalah satu perkara yang kita berharap mendapati jalan rasmi iPhone 5 - 32GB hanya tidak memotong pada hari ini jika anda mempunyai banyak muzik, video dan permainan, terutamanya dengan kebangkitan menyokong kad microSD Android. Sumber(knowyourmobile)

0 komentar: