Everyone is Connected

20110822

IOS 5 beta 6 sudah Jailbroken menggunakan Sn0wbreeze





Apple mengeluarkan update IOS mereka untuk pemaju - IOS 5 beta 6, beberapa hari lalu. Community jailbreak, seperti biasa, tidak membuang masa dan terkenal IOS hacker iH8sn0w telah dikemaskini Sn0wbreeze, yang mampu jailbreaking IOS terbaru membina. Menurut laporan oleh Engadget, orang dengan Apple pemaju ID kini boleh menggunakan Sn0wbreeze 2,8 beta 6 membuka kunci alat untuk memecahkan beta keenam IOS 5 terbuka luas.

iH8sn0w sudah jailbreaks IOS 5 beta 6 Laporan itu juga menyebut bahawa update ini tersedia untuk semua bar peranti iPad 2 IOS. Satu lagi laporan menyatakan bahawa jailbreak ini adalah kenyataan yang terikat dan jika seseorang sedang menunggu untuk melepaskan untethered jailbreak itu, mereka akan terpaksa menunggu sehingga IOS rasmi 5 tersedia untuk dimuat turun kepada rakyat jelata.

Sn0wbreeze, alat yang terkenal untuk mewujudkan IPSWs custom untuk mengembalikan firmware adalah sama dengan Tool Pwnage, dan telah dibangunkan oleh iH8sn0w versi terbaru masih mengeluarkan cek pemaju UDID dan pemasa beta, serta mengekalkan jalur asas. Untuk memuat turun Sn0wbreeze 2,8 beta 6 membuka kunci alat untuk mesin Windows boleh anda klik pautan di sini. Untuk langkah demi arahan langkah untuk memuat turun jailbreak, klik di sini. Sumber(moneycontrol)

0 komentar: