Everyone is Connected

20110801

newPCgadgets Rilis Versi Baru Dock iPad 2,iPhone Dan iPod




newPCgadgets telah mengumumkan ketersediaan Dock Paparan baru untuk iPad 2. Pengguna kini boleh mendapatkan dock iPad 2 mereka dan iPhone / iPod seperti profesional di Apple Store. Ini adalah produk pertama runcit untuk menggabungkan iPad 2 dan iPhone / iPod menjadi salah satu dock yang mudah dan mudah untuk digunakan asas. Sempurna untuk rumah atau perniagaan, Dock Paparan memenuhi keperluan yang semakin mudah alih pengguna Apple.

Dock Paparan baru direka bentuk dari akrilik yang jelas berkualiti tinggi dan yang sama untuk melihat dan merasa paparan Store Apple. Ini asas yang elegan menyediakan sudut tontonan yang optimum untuk iPad 2 masa yang sama juga menyediakan dua dock untuk iPhone atau iPod. Menurut pengasas Michael Schriner, "Kami yang meninjau puluhan kedai Apple di Southern California dan mendapati bahawa pelanggan berkali-kali meminta untuk membeli Apple iPad 2 paparan kerana mereka suka.

Ia hanya masuk akal untuk menghasilkan produk yang serupa untuk dijual semula. " Walaupun yang sama melihat di dalam, newPCgadgets telah diubah suai reka bentuk untuk membuat Dock paparan mesra pengguna. Ini termasuk menambah slot untuk fon kepala dan kabel pengecas, menambah slot jari mudah untuk penyingkiran daripada iPad.




Tersedia dalam dua model, Dock Tampilan ditawarkan dengan port ganda dan tanpa. Setiap versi memiliki dimensi keseluruhan yang sama: 10 "W x 9.25D x 1.25H dan berat 2 lbs. Kabel tidak disertakan. iPad 2 Tampilan Dock dengan port dual ini merupakan solusi ideal untuk menggabungkan beberapa perangkat Apple ke dalam satu basis docking. Tampilan Dock tanpa port memegang iPad 2 saja. Versi ini ditargetkan untuk ritel, menampilkan bisnis atau digunakan di rumah. Harga dan Ketersediaan: Dock Tampilan kustom digiling dan dipoles tangan. Harga berkisar dari $ 69,95 ke $ 74,95 (USD) tergantung pada model. Sumber(appmodo)

0 komentar: