Everyone is Connected

20110803

iPad 2 Premium Akan Datang!




Tablet, yang dijangka akan disasarkan kepada profesional yang khusus dalam industri penerbitan, akan menampilkan resolusi skrin yang lebih tinggi dan kamera definisi tinggi di kedua-dua hadapan dan belakang.

Apple nampaknya bekerja pada iPad high-end untuk profesional. Versi baru, yang akan dijual bersama-sama dengan model yang sedia ada, akan mempunyai resolusi skrin yang lebih baik dan kamera definisi tinggi dengan beberapa perisian baru yang bertujuan untuk kegunaan profesional. "Apple dijangka melancarkan versi premium iPad 2 - skrin resolusi yang lebih tinggi, front-/rear- menghadapi kamera HD - dalam suku semasa," Ashok Kumar, seorang penganalisis di Rodman dan Renshaw, menulis dalam penyelidikan nota hari ini.

DigiTimes bulan lepas telah menulis tentang versi iPad profesional. Mereka telah memetik sumber-sumber dari pihak pembekal. Versi baru akan sport satu resolusi skrin 2048 x 1536 dan dikenali sebagai "iPad HD". Juga dijangka versi iPad Cut Akhir atau Dani (perisian penyuntingan imej dan video). Tablet itu dijangka akan disasarkan kepada profesional yang khusus dalam industri penerbitan. Pelancaran dijangka dalam tempoh dua bulan akan datang, jadi bukan menunggu banyak yang akan diperlukan. Sumber(themobileindian)

0 komentar: