Everyone is Connected

20110625

Apple Menerangkan Lebih Cepat Pada September iPhone 5




Apple Inc merancang untuk memperkenalkan iPhone baru pada bulan September ia menampilkan kamera lebih cepat dan cip yang lebih maju, media US melaporkan pada hari Rabu. Model baru yang akan menyerupai iPhone 4, termasuk pemproses A5, satu cip yang lebih kuat bahawa Apple ditambah kepada iPad 2 tablet komputer awal tahun ini,dengan camera 8 megapiksel, meningkat daripada 5 megapiksel model iPhone 4, Bloomberg memetik dua orang biasa berkata.

Peranti akan menjalankan IOS 5 sistem operasi Apple dipratonton pada persidangan pemaju tahunan awal bulan ini. Bertujuan untuk menarik pelanggan di negara-negara membangun, Apple juga sedang menyelesaikan versi lebih murah dari iPhone yang akan menggunakan cip dan mempamerkan kualiti yang sama dengan iPhone 4 semasa, kata sumber.

Sementara itu, dilaporkan bahawa Apple juga menguji versi baru iPad dengan skrin resolusi tinggi, yang sama dengan yang sedang digunakan pada iPhone 4,kira-kira satu pertiga lebih tinggi daripada iPad 2 dan ciri yang lebih responsif skrin sentuh. Menurut anjuran baru-baru ini di pasaran telefon pintar oleh International Data Corp (IDC), sebuah pasaran kecil bahagian bawah penurunan dijangka sebagai pasaran telefon pintar matang dan pilihan luas pada tahun 2011.

Penerbitan baru akan membantu Apple keuntungan pasaran saham lebih sebagai telefon pintar dikuasai oleh sistem Android Google adalah diramalkan meningkat kepada lebih 40 peratus daripada pasaran pada separuh kedua tahun ini. Sumber(hispanicbusiness)

0 komentar: