Everyone is Connected

20110625

MobileLutions: MobiLoc App Pengguna pada Blackberry, Android Dan iPhone Untuk Mencegah Menghantar Teks Ketika Memandu



Pada bulan Februari, MobileLutions memperkenalkan aplikasi pengguna bebas untuk Blackberry dan Android. Sehingga hari ini, kami kini menyediakan aplikasi iPhone bebas untuk melakukan perkara yang sama jenis fungsi.

Selain aplikasi percuma, aplikasi yang dibayar juga boleh digunakan untuk menghalang lebih daripada menghantar mesej; semua aplikasi pengguna boleh terganggu oleh, seperti Twitter, Facebook, Instant Messaging, Email dan Browsing disekat sementara telefon berada dalam gerakan. Aplikasi dibayar termasuk keupayaan untuk penumpang untuk membuka kunci telefon semasa kenderaan bergerak.

Aplikasi terdapat dalam Dunia Blackberry, Android Market dan iTunes App Store. Harga $ 4,99 untuk apl caj satu masa. Tiada yuran langganan. Larry Eppard, pengasas bersama berkata, "memikirkan MobiLoc sebagai mangga di sekitar telefon anda semasa telefon berada dalam gerakan. Apabila telefon berhenti, mengunci secara automatik dikeluarkan dan semua maklumat segera dicapai. Saya percaya rakyat mahu melakukan perkara yang betul, mereka hanya perlu sedikit pertolongan.

MobiLoc merupakan aplikasi ditolak melalui udara kepada telefon pintar untuk sementara menekan menghantar mesej, menghantar e-mel, melayari web, panggilan telefon dan banyak lagi - semasa kenderaan bergerak. Apabila kenderaan berhenti, pulangan telefon pintar ke status normal dan semua mesej yang telah Di buang boleh diambil. Klik di sini Untuk lihat video Di YouTube.

Teknologi ini boleh didapati kepada pengguna yang mahu memastikan ahli keluarga memandu dengan selamat dengan menghadkan penggunaan telefon semasa mereka berada di belakang. MobileLutions adalah peneraju dalam menyediakan penyelesaian perisian untuk mencegah terganggu memandu kemalangan dan mengurangkan pendedahan korporat dan peribadi daripada risiko ini. Pada bulan Mac, 2011, MobileLutions dikeluarkan MobiLoc 2.0 - generasi kedua teknologi kenderaan mengelakkan kemalangan itu. Sumber(redorbit)
Untuk mengetahui lebih lanjut, sila layari www.MobileLutions.com)

0 komentar: