Everyone is Connected

20110303

Apple iPad 2 Adalah Kemenangan Besar Bagi Industri Hiburan Dewasa Sebagai FaceTime Menjadi alat Antuk Video Sex Chat







Pelancaran Apple iPad 2 pada hari Rabu meninggalkan banyak pelanggan bersemangat - mungkin tidak lebih daripada mereka dalam industri hiburan dewasa.
Itu kerana iPad baru, seperti versi terbaru dari iPhone dan iTouch sebelum itu, akan menampilkan video tanda tangan Apple aplikasi chat FaceTime, yang telah diadaptasi untuk digunakan X-rated oleh sebuah syarikat bernama iP4Play.


IP4Play menawarkan audio dua arah yang benar dan pengalaman video seperti ini tidak lain di mana kedua-dua belah pihak dapat melihat dan mendengar satu sama lain menggunakan resolusi skrin yang menakjubkan dari iPhone, iPod Touch, iPad atau Apple komputer Mac," kata syarikat itu dalam sebuah pernyataan pada rabu.

Perkhidmatan ini, yang dilancarkan pada Ogos tahun lalu, saat ini mempunyai sekitar 35 perempuan untuk menangani telefon dan kos $ 4.00/minute pada panggilan.

Mengaku menyandang gelaran video dewasa hanya chat untuk beroperasi menggunakan FaceTime, iP4Play mengatakan telah puluhan ribu pengguna dan melihat sekitar 30% pertumbuhan dalam pangkalan pelanggannya setiap bulan.


iP4Play juga terdapat di iPad. (Ip4play.com)

Tingkat pengembalian pelanggan-pelanggan kami cukup menggalakkan juga," kata Travis Falstad, 37, syarikat Pengasas dan Managing Director. "Khas pelanggan-pelanggan kami pertama kali kembali 65-70% dari masa.

Pengguna biasa kami adalah laki-laki, 25-40, dan di sisi yang lebih teknikal," kata Falstad Daily News. "Pada hari-hari awal itu banyak orang yang bekerja di syarikat teknologi besar cuba perkhidmatan ini Kami dapatkan. Pasangan sesekali. Dengan pertumbuhan antarabangsa kami, kami mulai mendapatkan banyak pelanggan dari Inggeris, New Zealand, Australia - bahkan Arab Saudi.

Falstad mengatakan syarikat belum menghasilkan wang, tetapi adalah "mungkin beberapa bulan lagi" dari yang menguntungkan.
Konsep menggunakan produk-produk Apple untuk kandungan dewasa bukan hal baru. Hari setelah iPhone 4 mulai dijual tahun lalu, iklan Craigslist sekurang-kurangnya di lima bandar muncul merekrut wanita untuk menyertai dalam perbualan seks video menggunakan aplikasi FaceTime.

Anehnya, Apple telah meluluskan aplikasi X-rated untuk iPhone sebelumnya, seperti MyVibe  "sebuah aplikasi vibrator"Download klik di sini yang dilancarkan pada tahun 2009, tetapi pemahaman umum adalah bahawa hal itu tidak akan meluluskan penjualan aplikasi dewasa di kedai iTunes. Beruntung iP4Play, itu perkhidmatan web ', "bukan sebuah aplikasi.

Dan meskipun sejarah Apple menutup kandungan X-rated pada platform tersebut, Falstad melihat hubungan syarikatnya dengan giant teknologi seperti yang saling menguntungkan.
Kami percaya Apple senang bila kita di sini membantu untuk mempromosikan FaceTime. Pelanggan kami mempunyai pengalaman yang memuaskan akhir sehingga kami membantu untuk menukar puluhan ribu pengguna FaceTime baru," katanya. "Dewasa drive inovasi dalam teknologi jadi saya pikir ini berpadanan alami yang lahir oleh pelanggan yang puas kami.

Untuk mengantisipasi kejayaan ini akan membawa kemajuan teknologi, iP4Play menyambut berita terakhir iPad 2 dengan hari promosi digelar "Porn Star Rabu.
Setiap pelancaran produk baru Apple jelas sangat menarik," kata humas Brian Kasar, yang mewakili tanda dewasa. "Bagi syarikat seperti ip4play memberikan syarikat dan sesuatu kepada pelanggan untuk merasa senang.

Ingin bergabung dalam tapi tidak punya iPhone? Jangan bimbang. Anda juga boleh menggunakan perkhidmatan di Skype dari komputer anda. Sumber (nydailynews)


Articles yF

iOS 4.3 Akan Di Rilis 11 Maret

0 komentar: