Everyone is Connected

20110208

HRG Memulakan aplikasi mobile di Perjalanan Perniagaan & Mesyuarat

HRG perniagaan teknologi dan pengedaran pengarah Bill Brindle dan pengarah pembangunan produk Saggar Paulus telah mengembangkan aplikasi, yang akan dilancarkan pada Travel Perniagaan & Mesyuarat Show di Earls Court hari ini (8 Februari).

Versi pertama dari aplikasi ini akan menyertakan ciri-ciri tempahan hotel, jadual penerbangan dan kereta api dan maklumat jadual.

"Pelanggan digalakkan"
Saggar mengatakan drive untuk mencipta aplikasi datang dari pelanggan, mengikuti forum pelanggan yang diadakan pada bulan September, yang berfokus pada teknologi mobile.

"Ini adalah tepat pada masa, maklumat berharga," kata Saggar. "Dengan tempahan hotel, jika anda pergi ke direktori hotel kami anda akan disajikan dengan hotel sama seperti jika anda mengangkat telefon ke salah satu penasihat kami.

Dia menambah kapasiti untuk tempahan penerbangan yang sedia, tetapi belum "dihidupkan" untuk app tersebut atau belum, kerana lamanya waktu proses akan mengambil pelanggan pada peranti mobile.

iPad"
Brindle mengatakan bahawa sebagai peranti seperti iPads dan tablet alternatif menjadi lebih di mana-mana yang akan menjadi titik di mana pelanggan yang digunakan telefon untuk tempahan penerbangan.

Aplikasi ini juga memiliki kemampuan untuk pelancong individu untuk melawat mereka terus-menerus tempahan offline, sehingga mereka boleh menyemak butiran alamat hotel dan jadual penerbangan semasa penerbangan, misalnya.

Kemampuan Teknologi"
HRG chief executive David Radcliffe berkata: ". Saya sangat bersemangat tentang hal ini adalah teknologi kita sendiri, kita belum membeli produk dalam dan aku akan jauh lebih kami berada di kedudukan yang memiliki kemampuan daripada tidak memilikinya.

Teknologi lain HRG adalah menampilkan pada Travel Perniagaan & Mesyuarat Papar meliputi pembaharuan i nya-Suite untuk membolehkan pelancong untuk membuat ulasan online."sumber (citmagazine)


Articles yF

Startup Singapura Bertujuan Untuk Menyatukan Pembayaran Mobile di-App Dengan MoVend

0 komentar: