Everyone is Connected

20110507

Adidas debut iButterfly smartphone app di Hong Kong

Kempen ini selain kempen baru global bersepadu ClimaCool Adidas.
Adidas telah mencipta aplikasi baru bekerja sama dengan iButterfly, yangmenyediakan maklumat berasaskan lokasi. Menurut juru bicara Adidas, mereka adalah salah satu daripada empat pengiklan dan jenama sukan pertama yang bekerja dengan mereka.

Setelah butterflies 'peruntukan melintasi bandar melalui peta interaktif, pengguna iPhone dapat mengubah telefon menjadi jaring mudah alih dan' menangkap 'rama-rama yang berbeza melalui augmented reality (AR), sensor gerak dan teknologiGPS. rama-rama edisi khusus akan muncul pada saat-saat tertentu dan lokasi di bandar.

Adidas dan iButterfly akan melancarkan sembilan rama-rama warna yang berbeza terinspirasi oleh koleksi ClimaCool Adidas, termasuk satu edisi khusus dan satu edisi terhad.

Pelanggan boleh menikmati pelbagai tunai dan kupon diskaun sesuai dengan jumlah rama-rama berwarna berbeza 'menangkap' mereka.

Dari 17 Mei, pengguna iPhone dapat men-download aplikasi iButterfly dari 
iButterfly.hk.
Aplikasi ini disokong oleh iklan TV 15 saat dibintangi bintang sepakbola terkenal David Beckham klik di sini untuk lihat video. The TVC disiarkan di Hong Kong pada TVB Jade dan J2 pada akhir April.

Kempen juga akan memaparkan iklan di papan reklame di seluruh daerah sibuk perbelanjaan Mongkok, Admiralty dan stesen MTR Mongkok, Cross HarbourTunnel's Kowloon sisi keluar dan badan bas. Tambahan iklan akan berjalan di cetakdan online. Sumber(
campaignasia)

0 komentar: