Everyone is Connected

20110517

Jailbreak iPad 2 Tidak Akan Dikenakan Bayaran, Itu Dijanjikan P0sixninja




iPad 2 Jailbreak selalu menjadi misteri di antara para hacker dalam komuniti iPhone. Sebelumnya, itu @ Comex yang melakukannya untuk pertama kali tanpa membuatnya mengeksploitasi / userland awam dan Jailbreak Apple ditutup tiba-tiba di update perisian seterusnya. Namun, @ i0n1c mengeksploitasi selalu ada sejak keluaran IOS 4.2.1 yang dipimpin dia menyimpulkan bahawa Jailbreak iPad 2 tidak akan percuma, iaitu, kita perlu membayar jumlah tertentu untuk itu.

Baru-baru ini, yang p0sixninja @ secara terbuka menjawab seseorang kliring keraguan bahawa iPad 2 JB tidak akan dikenakan bayaran wang, ia berjanji. Ini belum pernah terjadi dalam sejarah jailbreaking alat bahawa seseorang telah dikenakan bayaran untuk turun. Padahal, ini seharusnya menjadi kerja malam tanpa tidur tetapi sepenuhnya bergantung pada orang-orang untuk menyumbangkan jika mereka mempunyai wang tambahan dan dapat membantu masyarakat untuk tumbuh.

Dengan kata lain, itu menunjukkan penghormatan terhadap jumlah pekerjaan yang mereka lakukan untuk membuat hidup anda mudah. Sekarang disahkan bahawa JaiBreak iPad 2 tidak akan dibayar. Sumber(iphonehelp)

0 komentar: